نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: صبر انقلابی مردم در حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت جای تقدیر دارد و مداخلات دشمن با وجود مشکلاتی که به بار می‌آورد، ما را قوی می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین سید “علیرضا عبادی” روز شنبه در دیدار “قربانعلی مردانی” مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: دشمن به تعبیر خودش همه گزینه‌ها را روی میز دارد پس ما باید از هر روزنه‌ای منتظر تجاوز دشمن باشیم، دشمن اتاق فکر دارد و ریز و درشت قضایا را هم کارشناسی می‌کند و این گونه نیست که کارهای او بدون مطالعه باشد.

وی افزود: حرکت دشمن توطئه‌ای حساب شده بود اما شما و همکارانتان در سراسر کشور خوب کار کردید به‌گونه‌ای که آنچه را دشمن تصور می‌کرد ۱۸۰ درجه عوض شد و او می‌خواست در آستانه سیزدهم آبان یک آبروریزی و نارضایتی به وجود بیاورد ولی نتیجه به عکس شد و برگ زرین ورق خورد که آنها را بی‌اعتبار کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: مکمل شکست دشمن در قضیه اختلال در جایگاه‌های سوخت، در آستانه سیزدهم آبان جریان نفت‌کشی بود که دزدان دریایی آمریکایی به نفت آن دستبرد زدند اما شکست خوردند و دمق شدند.

وی گفت: چند روز است از این قضیه می‌گذرد و رسانه‌های دشمن در سطح جهان می‌خواهند مقداری آن شکست را ترمیم کنند اما نمی‌توانند و حقیقت این است نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیلی عظیمی به آمریکا و طرفداران آنها زد که خیلی جانانه بود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: شما مسوولان و مردم عزیزمان عنایت دارید که مداخلات توطئه‌های دشمن، ضایعات و تلخی هم دارد اما نتیجه شیرین دارد مانند همین واکسن کرونا که زحمت و اذیت ایجاد می‌کند اما نتایج آن شیرین است.

وی گفت: میدان، میدان جنگ است و در آن نان و حلوا نیست، این میدان منحصر به یک قضیه هم نیست و باید در همه زاویه‌ها آماده باشیم اما این دشمنی‌ها اگرچه مشکلاتی را به بار می‌آورد اما آنچه ما را قوی می‌کند همین موارد است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: اگر از نظر قدرت جمهوری اسلامی الان را با سال ۶۰ هم مقایسه کنید متوجه می‌شوید ما امروز در منطقه و دنیا حرف اول را می‌زنیم و تحریم منحصر به اکنون نیست و از روز اول هر روز توسعه و تعمیق پیدا کرده است که اگر این تحریم‌ها نبود ما شرایط خیلی بهتری داشتیم.

وی ادامه داد: دشمنان از اول انقلاب علاوه بر تحریم‌ها هم تهدید نظامی و هم کار نظامی انجام دادند، جنگ صدام علیه جمهوری اسلامی ایران به اسم صدام است اما آمریکا، انگلیس و استکبار جهانی پشت آن بودند که با رشادت و ایثار شهدا و رزمندگان اسلام همان تلخی‌ها و هزینه‌ها نتیجه داد و نتیجه‌اش این است که اسلام در کنار ارزش‌های اعتقادی، فرهنگی، علمی و فلسفی دارای قدرت نظامی، اقتصادی و قدرت انواع و اقسام مسائل سخت‌افزار و نرم‌افزار شده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: ایران امروز حرف برای گفتن دارد و توطئه‌هایی را که به‌وسیله استکبار در منطقه انجام می‌شود، مهار می‌کند.

وی گفت: خدا روح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای اسلام را شاد گرداند که جلوی دشمنان ایستادگی کردند و قدرت‌های کنونی جمهوری اسلامی ایران از دشمنی استکبار پدید آمده است و ان شاء الله روزی به جایی برسیم که در میدان‌های مختلف رقیب را از میدان بیرون کنیم و در حال حاضر در نیمه راه هستیم.

امام جمعه بیرجند افزود: در قضیه اختلال در جایگاه‌های سوخت کشور هم نیروهای مربوطه سنگ تمام گذاشتند و هم مردم با وجود اینکه این مشکل همگانی بود صبر، حوصله و دشمن‌شناسی به خرج دادند و به‌صورت انقلابی همکاری کردند.

وی گفت: مردم به دولت خوشبین هستند و می‌دانند این دولت نمی‌خوابد و می‌خواهد مشکلات مردم را حل کند که به این مردم و همه خدمتگزاران صدیق درود می‌فرستیم.