۳۶۹ طرح عمرانی و خدماتی در خراسان جنوبی با ۱۸۵ میلیارد و ۲۳۲ میلیون تومان هزینه به بهره برداری رسید

بهره برداری از ۱۳۰ طرح با هزینه ۱۱۶ میلیارد تومان از جمله این طرح هاست ، همچنین از بالگرد هوایی امداد هلال احمر و ۳ دستگاه خودروی نجات هلال احمر هم با هزینه ۶۵ میلیارد تومان رونمایی شد .

گازرسانی به ۲۹ روستا و ۶۵ واحد صنعتی تولیدی، ۱۴ طرح عمرانی و آموزشی، ۵ طرح راه اندازی تاسیسات گرمایشی مدارس، ساختمان اداره کل امور مالیاتی استان و میدان عروج خیابان پاسداران بیرجند به بهره برداری رسید .

۱۲ طرح شهرداری بیرجند ازجمله بهسازی پارک جنگلی ، بهسازی و زیباسازی  ۴ بولوار، ۱۸ دستگاه اتوبوس هم به بهره برداری رسید.

ساخت ۷۵ واحد مسکونی، مدرسه ۱۲ کلاسه در مهر شهر و بوستان حاشیه کانال مهرشهر آغاز شد .

مردم شهرستان سرایان امروز شاهد افتتاح طرح آبیاری کم فشار بخش سه قلعه به نمایندگی از ۳۳ طرح، کارخانه فراوری بنتونیت، گاز رسانی به روستای چرمه به نمایندگی از ۹ طرح ، خوابگاه شبانه روزی فرهیختگان و ساختمان اداری امدادی جمعیت هلال احمر با هزینه ۳۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بودند.

در آیسک هم واحد تولیدی با اشتغالزایی مستقیم ۷نفر به بهره برداری رسید.

در خوسف ۸۷ طرح با هزینه ۹ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان افتتاح شد که بهره برداری از بزرگترین سازه آبخیزداری شرق کشور به نمایندگی از پروژه های آبخیزداری استان شاخص ترین طرح بود.

واحد ۵۰ نفری شتری به نمایندگی از ۸۵ طرح کشاورزی، بهسازی و تجهیز سالن ورزشی مرکز آموزش  و تحقیقات محمدیه از دیگر طرح ها بود که افتتاح شد و برای ۱۸۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرد.

۲۳ طرح کشاورزی ، ۹ طرح  اشتغال زایی ، جدول گذاری و زیرسازی ۳ روستا و خانه عالم از جمله طرح های افتتاحی امروز بخش دستگردان با هزینه ۳ میلیون و ۸۷۶ میلیون تومان بود.

در نهبندان ۱۴  طرح شهر شوسف با هزینه ۳ میلیارد و ۴۳۳ میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

مرمت ۳ قنات ، طرح هادی روستایی به نمایندگی از ۴ طرح، ۳ بند خاکی ، زیرسازی ، جدول گذاری و آسفالت ۲ بولوار و واحد گلخانه در شهرستان نهبندان افتتاح شد  و  ۷ هزار و ۳۲۸ خانوار را از مزایای آن بهره مند کرد.

۱۳ طرح روکش آسفالت گرم جاده اسدیه _طبس مسینا، شبکه روشنایی معابر ، حفر و تجهیز ٢ حلقه چاه ، احیاء و مرمت ۵ قنات ، طرح هادی روستایی، آسفالت گرم ۳ خیابان در گزیک و طبس مسینا با هزینه ۲ میلیارد و ۴۷۹ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

برق رسانی به کمپ گردشگری عشایری و  ۸ سازه آبخیزداری ۹ طرحی بود که با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۱۵ میلیون تومان ۴۱۸ خانوار را در بشرویه بهره مند کرد.

۴ طرح آبیاری تحت فشار، استخر ذخیره آب ، ۱۳ مسکن مددجویی، بند خاکی روستای برون و ساختمان مرکز جهاد کشاورزی از جمله ۲۱ طرح افتتاح شده در فردوس بود که برای آن یک میلیارد و ۶۵۴ میلیون تومان هزینه شده است.

در شهرستان زیرکوه ۶ طرح با هزینه ۴۳۱ میلیون تومان از جمله اقامتگاه بوم گردی، گلزار شهدای کبودان و سالن چند منظوره شهید کلاه دوز کبودان از جمله طرح هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.

در سربیشه ۵ طرح با هزینه ۸۰۸ میلیون تومان افتتاح شد که ۴ طرح از جمله ساختمان بهداشت روستایی مود و سازه آبخیرداری حوزه شورستان از جمله این طرح ها بود.

طرح آبخیزداری روستای  فضل آباد در خضری دشت بیاض با هزینه ۶۰ میلیون تومان افتتاح شد.

ساخت بیمارستان دوم قائن هم با حضور جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت و درمان آغاز شد برای این بیمارستان ۱۲۰ تخت خوابی تاکنون ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله