اعضای مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در نامه‌ای به آقای جبلی از عملکرد رسانه ملی و استانی قدردانی کردند.

 در این نامه اعضای مجمع نمایندگان استان از تلاش‌های ارزشمند آقای جبلی و همه همکاران در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، به ویژه در نبرد رسانه‌ای ماه‌های گذشته و تولید برنامه‌های مناسب در مناسبت‌های مختلف به خصوص در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز قدردانی کردند.

نامه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به رئیس رسانه ملی

 

همچنین اعضای مجمع نمایندگان استان ضمن اعلام حمایت از بودجه‌های مرتبط با تقویت رسانه ملی، خواستار رسیدگی بیشتر رئیس رسانه ملی به رسانه استانی و تامین ملزومات فنی مورد نیاز صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی برای قوت بخشیدن به ضریب پوشش برنامه‌های صدا وسیما در همه شهر‌ها و مناطق مسکونی استان و اختصاص بودجه مورد نیاز صدا و سیمای استان در این ارتباط و تقویت محتوایی برنامه‌های تولیدی شدند.

همچنین این نمایندگان از تلاش‌های کارکنان، خبرنگاران و همه عوامل صدا وسیمای مرکز استان قدر دانی کردند.

اعضای مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در این نامه به موقعیت خاص جغرافیایی استان و مرز مشترک طولانی با کشور افغانستان اشاره کردند و خواستار رفع کمبود‌های فنی و پوشش دهی مناسب تر شدند.

این نمایندگان همچنین به نمایندگی از مردم نجیب و با فرهنگ استان از آقای جبلی، رئیس رسانه ملی برای سفر به خراسان جنوبی و آشنایی با فرهنگ، آداب و رسوم، ظرفیت‌ها و در عین حال کمبود‌ها و مشکلات موجود دعوت به عمل آوردند.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور