رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت خراسان جنوبی گفت : فعالان صنعتی ومعدنی استان خراسان جنوبی برای دریافت تسهیلات باز سازی ونوسازی،سرمایه درگردش و ثابت تا ۱۵ آبانماه جاری فرصت دارند با مراجعه به سامانه بهین یاب نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک اقدام کنند.

شهرکی افزود: متقاضیان تسهیلات رونق تولید می توانند در فرصت باقیمانده با مراجعه به سامانه بهین یاب بخش تامین مالی واحد ها و تکمیل مراحل ثبت نام اقدام نمایند .

وی افزود متقاضیان تسهیلات بازسازی و نوسازی نیز برای ثبت نام و در خواست تسهیلات خود نسبت به ثبت درخواست خود به بخش  بازسازی و نوسازی صنایع و معادن، سامانه بهین یاب به آدرس اینترنتی «behinyab.ir» مراجعه کنند.

شهرکی خاطر نشان کرد همچنین طرح های تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد که دچار مشکلات مالی هستند نیز می توانند با مراجعه به این سامانه درخواست خود را برای تسهیلات ثبت کنندو از مزایای این طرح برخوردار شوند.

شهرکی با بیان اینکه تسهیلات مربوطه با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار پرداخت می شود افزود با اجرای طرح رونق در سال گذشته به ۳۰۲ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی خراسان جنوبی بالغ بر ۱۷۷میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی با اشاره به ادامه طرح رونق تولید در سالجاری گفت: از ابتدای سالجاری نیز ۲۵۰ واحد صنعتی و معدنی در قالب طرح رونق و بازسازی صنایع و معادن در سامانه بهین یاب ثبت نام نمودند که پس از بررسی و کارشناسی مبلغ ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات به تعدادی از آنان پرداخت شده است و تعدادی نیز در حال تشکیل پرونده  وبررسی در بانک ها می باشند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله