هفته اول شهریور ماه، با نام و یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر مزین و به نام هفته دولت نامگذاری شده است. درس بزرگی که این شهیدان بزرگوار به تاریخ و ملت دادند این بود که دولت‌ مردان ایران اسلامی هیچ‌ گاه از ملت فاصله نداشته و همواره در کنار مردم بودند. بی‌شک وحدت مردم و دولت اسلامی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت و در این راستا چه نیکوست که دولت‌ مردان و خدمتگزاران برای ادامه دادن راه شهیدان والا مقام برای ساختن ایرانی آباد و آزاد هم‌ پیمان شوند.
این مناسبت امسال رنگ و بویی صدچندان از شهادت و ایثار دارد چراکه با روزهای عزاداری سید و سالار شهیدان تاریخ اباعبدالله الحسین (ع) و یاران بی‌مانندش همزمان شده است. این ایام که تجلی خدمت صادقانه و بی‌تکلف و محمل مفاهیم بلندی همچون شهادت و ایثار است، فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام اسلامی به آحاد مردم است.
بر خود لازم می دانیم به نمایندگی از جامعه استان خراسان جنوبی ضمن تشکر ویژه از تمامی کادر ایثارگر بهداشتی ،درمانی و فوریت پزشکی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی که در این روزها صادقانه و عاشقانه در خط مقدم مقابله با کرونا ویروس ایستاده اند از حمایت بی دریغ ، هوشمندی و دقت نظر و تلاش بی وقفه استاندار محترم جناب آقای معتمدیان و سایر مسئولین استانی و شهرستانی که در حل مسائل و مشکلات استان امیدبخش و راهگشا بوده صمیمانه تقدیر نماییم. امید است با توکل به خداوند بزرگ و با همکاری و دعای خیر مردم و مجاهدت و تداوم خدمات بی وقفه مسئولین در امتحان الهی خدمت به مردم و مقابله با ویرووس کرونا پیروز شویم
سازمان های مردم نهاد استان خراسان جنوبی