#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مسائل فرهنگی و اقتصادی از هم جدا نیست و باید به هر دو در کنار هم توجه شود.

 آیت الله عبادی در دیدار نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دیدگاهمسائل فرهنگی و اقتصادی از هم جدا نیست و باید به هر دو در کنار هم توجه شود اقتصادی برخواسته از دیدگاه فرهنگی است و باید به این دو موضوع در کنار هم توجه کنیم.

وی افزود: دشمن به دنبال این است تا در فضای مجازی و حقیقی فرهنگ مردم را مورد هجمه قرار دهد که باید در این خصوص اتاق فکری در مجلس شورای اسلامی تشکیل دهیم.

نماینده، ولی فقیه در استان با اشاره به جراحی بزرگ اقتصادی دولت گفت: مسائل معیشتی مردم از مهمترین موضوعاتی است که باید دولت به آن توجه ویژه داشته باشد و عدالت را برای اقشار مختلف برقرار کند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز هدف از سفر خود به خراسان جنوبی را بازکردن گرهی از مشکلات مردم مناطق محروم و کم برخورداری این استان عنوان کرد و گفت: دغدغه‌ی ما کمک به مردم و حل مشکلات معیشتی آنهاست که در مجلس انقلابی آن را دنبال می‌کنیم.

آقای نیکزاد افزود: هدف ما در مجلس بالابردن شتاب امور سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور با رویکرد عدالت محوری در دولت است.

استاندار خراسان جنوبی هم خواستار توجه ویژه به این استان شد و گفت: در اختصاص بودجه باید به مسائلی همچون وسعت و جمعیت استان‌ها هم نگاه ویژه داشت.

آقای قناعت همچنین به مشکلات آب استان اشاره کرد و افزود: ۴۰ درصد از آب استان به دلیل فرسودگی شبکه آبرسانی به هدر می‌رود که نیازمند اصلاح شبکه آبرسانی است.

حجت الاسلام نصیرایی رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، سرایان و بشرویه نیز گفت: زیرساخت‌های استان نیازمند توجه ویژه است و باید امکانات برای توسعه زیرساخت‌ها در تمام شهرستان‌های استان فراهم شود.

آقای خسروی نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف نیز گفت: امیدواریم سفر مسئولان مجلس برای دیگر بخش‌های استان نیز رقم بخورد تا مشکلات تمام نقاط استان بررسی شود.