استاندار خراسان جنوبی گفت: به زودی شورای مشاوران جوان راه‌اندازی می‌شود تا از فکرها، ایده‌ها و اندیشه‌های جوانان برای توسعه استان استفاده کنیم.

حمید ملانوری شامگاه شنبه در اولین گفت و گوی زنده تلویزیونی در برنامه گفتمان هفته شبکه خاوران افزود: بانوان هم ظرفیت بسیار بزرگی هستند که تمکن‌های فراوانی دارند.

وی اظهار داشت: با توجه به شناختی که از استان دارم به عنوان خدمتگزاری کوچک عرض می‌کنم، در سایه وحدت و توانمندی همه گروه‌ها و اقشار و با به کارگیری همه توان و انرژی می‌توانیم توسعه پایدار، متوازن و همه جانبه خراسان ‌جنوبی را محقق کنیم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در حوزه کشاورزی باید به سمتی برویم که با کمترین میزان آب مصرفی، بیشترین تولید و بهره‌وری را داشته باشیم از طرفی وضعیت تولید محصولات کشاورزی باید به میزانی باشد که برای آن بازار فروش فراهم کرده باشیم یا این که واحدهای فرآوری ایجاد شده باشد.

وی افزود: با همت، همراهی و تعامل مردم و دستگاه‌های اجرایی و با مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا، آمار ابتلا به بیماری و تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در استان سیر نزولی پیدا کرده و بهتر است این همراهی‌ها ادامه پیدا کند و مردم از دورهمی‌های شب یلدا پرهیز کنند تا به زودی شاهد شکست این بیماری در استان باشیم.