مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: ظرفیت هنرمندان و اهالی رسانه خراسان جنوبی همانند معادن استان هم غنی و هم مهجور بوده که هنوز در حد ظرفیت موجود به اکتشاف آن پرداخته نشده است.
 علی  در اختتامیه موکب ماه (محفل اهالی هنر) و یادواره شهدای استان در خراسان جنوبی بیان کرد: موکب ماه یعنی محفل اهالی هنر، امسال برای اولین بار با همت هنرمندان استان و دستگاه های دولتی این علم برافراشته شده است.
 
وی بیان کرد: با هنرمندان خراسان جنوبی عهد بسته ایم تا این علم را در راستای ترویج فرهنگ حسینی بر افراشته نگه داریم و این حرارت ایجاد شده سرد شدنی نخواهد بود.
 
فرخنده با بیان اینکه هنر انقلابی هنری است که مبین ارزش های اسلام و انقلاب باشد، گفت: به طراحان اصلی و پشت صحنه های سیاست غلط اعلام می کنیم هنری که به عنوان ترویج ابتذال و فحشا از آن یاد می کنید بین هنرمندان ایران اسلامی جایگاهی ندارد.
 
وی با بیان اینکه هنرمندان و رسانه استان با برپایی این موکب اثبات کردند که ظرفیت هنری خراسان جنوبی بسیار قوی است، افزود: جنس هنر در خراسان جنوبی همانند ظرفیت معادن استان بوده که هنوز در حد ظرفیت موجود، به اکتشاف آن پرداخته نشده و نیاز است با همت و اراده بلند مورد توجه قرار گیرد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: امروز آسایش و امنیت را مدیون غیورمردانی هستیم که آسایش خود را به خطر انداختند و این مهم ترین تلنگری بود که امشب در این یادواره با حضور فرزندان شهید بزرگوار «رضوی» کسب کردیم.
 
فرخنده ادامه داد: همچنین این موکب یادآوری می کند که فرصت های ایجاد شده در راستای ادامه تحصیل، دیده شدن هنر، رونق کسب و کار و ارتقاء شغلی مدیون خون پاک هزاران شهیدی است که مردانه در مقابل استکبار ایستادند.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور