حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی دوشنبه شب در جمع هنرمندان گروه های سرود خراسان جنوبی افزود: ظهور جبهه حق در سالهای گذشته حتی هنرمندان هالیوودی را به فکر واداشته به طوریکه عده زیادی از آنها، راه حق را برگزیدند.
وی ادامه داد: هنرمندان ارزشی و انقلابی امروز حق گویی را در مقابل باطل اندیشی هنر هالیوود قرار دادند که برای نتیجه بهتر باید هنر انقلاب را گسترش داد. 
وی گفت: همه آرمان های حقیقی انسان باید در قالب هنر پیاده شود و اندیشه ورزان انقلابی باید این مهم را براساس مکتب غنی اسلام تحقق بخشند.
امام جمعه بیرجند تصریح کرد: امروز جبهه های متخاصم برای به انحراف کشاندن جامعه هدفشان، از هنر سوء استفاده می کنند که عین بی هنری است.
وی با بیان اینکه دشمن امروز هنرهای کاذب را در اختیار اشخاص قرار می دهد افزود: این روند بسیاری از عواطف و احساسات را به تصرف درآورده است که هنرمندان انقلابی برای رهایی از این معضل باید تلاش کنند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: در دنیای امروز اندیشه های کج در قالب انواع تفسیر های خلاف، صحنه دنیا را به ظلم کشانده اند اما باید توجه داشته باشیم که هرچه غیر از عدل بیان شود راه را به سوی ظلم هموار کرده است.
وی اظهار داشت: امروز برخی از کتاب آفرینش اندیشه های آلوده را محقق می کنند اما یک هنرمند ارزشی باید بر اساس صداقت، واقعیت ها را از آفرینش بیان کند.

** فعالیت ۲۸ گروه سرود شناسنامه دار در خراسان جنوبی
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: با اقدام هایی که در سه سال گذشته در زمینه ارتقا سرود انقلابی در استان صورت گرفته است هم اکنون ۲۸ گروه سرود شناسنامه دار و فنی در استان فعالیت می کنند.
مجید کریمیان افزود: با راهبرد های مقام معظم رهبری و فعالیت های دلسوزان نظام، هنر ارزشی جایگاه خود را در کشور پیدا کرد و امیدواریم که این جایگاه روز به روز تقویت شود.
به گفته وی برگزاری ۲۴۰ برنامه در هفته هنر انقلاب اسلامی ۹۷ گواهی روشن بر این سخن است و هنرمندان با انگیزه استان باید از تمام ظرفیت های هنری بهترین استفاده را ببرند.
وی اظهار داشت: برای تحقق این جایگاه باید توجه ویژه ای به هنر مسجدی و جوانان حزب اللهی شود تا در آینده ای نه چندان دور هنر ارزشی و انقلاب در فرامرز ها حرف برای گفتن داشته باشد.
خانه سرود حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان جنوبی سال ۹۶ به صورت حرفه ای و با رویکرد مربی پروری فعالیت خود را آغاز کرد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله