آقایان و خانم هایی  امروز  در کمال ناباوری با تو هین به منتخب مردم در حماسه انتخابات سطح شعور و بینش سیاسی خود را برای مردم بازگو کردند  . اینان در سایه تحجر و تدین خودساخته برای خود اجازه لفاظی به هر شخصی میدهند باور کنید این جماعت از کوفیان خلافت علی (ع) بدترند ، اینان رقص در کج فهمی ها خود،  می کنند گویا اینان نه از چهاردرصدی بیست چها رمیلیونی اند نه از نود شش درصدی های شانزده میلیونی . اینان مردمانی از مریخ آمده اند در جمع اعداد جای نمی گیرند و شمارششان  با  رسم زمین نیست و درصدشان از مردم ایران جدا هست.

نمی دانند صبر ایوب  این روزها بسر امده است و نفهمیده اند که دیگر حنایشان رنگی ندارد.  خواهر و برادر از درصد خارج شده  این مملکت قانون دارد این مملکت حساب و کتاب دارد به کجا چنین شتابان

ذوالفقار علی (ع) روزی از نیام بیرون خواهد آمد آن روز دیگر خوارج  خواهید شد و جایی حتی  در کوفه خودساخته خود نخواهید داشت .

اقایان و خانم ها از درصد خارج شده اینجا مملکت دین وایمان و اقتدار هست  نه مملکت عربده کشی و قداره بندی به سبک  فیلم ها فارسی که باز هم همین را هم بلد نیستید . باور کنید این روزها شما موجوادت غریبی در این سر زمین  هستید که خودتان هم خواسته خودتان را نمیدانید و فقط بر تبل تحجر می کوبید  . حواستان باشد  دکتر حسن روحانی مرد تنهای این روزها نیست دکتر روحانی این روزها صدای مردم هست که در حنجره مانده است ،مردمی دلشان برای این انقلاب و نظام می تپد مردی تا الان بخاطر رهبر ،نظام ، شهدا ، اعتقادشان جواب نا بخردی شما را نداده اند .

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله