#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی، محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید سعید فطر در استان را اعلام کرد و گفت: این محدودیت‌ها از روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت آغاز خواهد شد.

سرهنگ علیرضا رضایی، امروز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اعلام کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت کشور، محدودیت های تردد از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت الی ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت در سراسر کشور و بین شهرها توسط پلیس راهور اعمال و اجرایی خواهد شد.

وی بیان کرد: بر این اساس از هموطنان درخواست می‌شود حتماً به مقررات ابلاغی توجه ویژه ای داشته باشند و از سفرهای غیرضروری جداً خودداری کنند تا شاهد سیر نزولی این بیماری باشیم.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: به طور طبیعی با ارائه تذکر سعی در پیشگیری از سفرها خواهد شد و در صورت اصرار و پافشاری رانندگان، به ناچار همانطور که در رسانه‌ها اطلاع رسانی شده است به اعمال قانون و اجرای مقررات خواهیم پرداخت.

رضایی تصریح کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر و همجنین خودروهای وانت بار با پلاک شخصی که در امر جابجایی و ارزاق عمومی فعالیت دارند، فاقد هر گونه ممنوعیت تردد هستند.

وی خاطرنشان کرد: مجوزهایی از سوی فرمانداری‌ها برای برخی افراد از قیبل پزشکان، کادر درمانی و برخی مشاغل خاص قبل از ورود به این ایام صادر شده است که اگر دارای اعتبار باشد از این قاعده مستثنی هستند.

رضایی یادآور شد: جریمه تردد در این ایام در شهرهای قرمز یک میلیون تومان، در شهرهای نارنجی و زرد ۵۰۰ هزار تومان و تردد شبانه ۲۰۰ هزار تومان است.