معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: مهم ترین رسالت معلمین تکوین و ساختن جامعه آینده در پرتو تعلیم و تربیت ایرانی اسلامی نسل جوان و آینده ساز این مرز و بوم است.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، علی اسماعیلی صبح امروز در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش، اظهار کرد: صیانت از فکر و اندیشه نسل جوان انقلاب در مقابل هجمه گسترده ضد دینی و ضد فرهنگی دشمنان مهم ترین اصل در تعلیم و تربیت اسلامی است، که حرفه معلمی را هم ردیف شغل انبیا و مرجع قرار داده است.
وی از فرهنگیان استام به عنوان زنان و مردان سختکوش، مومن، متعهد و انقلابی یاد کرد و افزود: کسب عناوین برتر و شاخص کشور در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی توسط دانش آموزان استان موید تلاش های دلسوزانه و متعهدانه معلمین بی ادعا و محجوب خراسان جنوبی است.
اسماعیلی ضمن تقدیر از تلاش هایمدیر کل و مجموعه آموزش و پرورش استان تصریح کرد: اگر همدلی، صمیمیت و تفکر جهادی و ایثارگری بر آموزش و پرورش استان حاکم نبود، محال بود دانش آموزان آن چنین در عرصه های مختلف علی رغم نبود بسیاری از امکانات و تجهیزات کمک آموزشی در عرصه ملی و بین المللی بدرخشند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله