فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از انهدام باند سوداگران مرگ با کشف ۵۰۳ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک و حشیش در شهرستان خوسف خبر داد.

سردار مجید شجاع روز چهارشنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان خوسف با دریافت خبری مبنی بر فعالیت باند سوداگران مرگ در سطح این شهرستان بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموارن با اقدامات فنی و اطلاعاتی، خودرو قاچاقچیان را که با سرعت بالایی در یکی از محورهای فرعی شهرستان خوسف در حرکت بود، مشاهده کردند و به راننده آن دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: با اجرای طرح مهار، خودرو متهمان توسط پلیس متوقف شد و در بازرسی از آن ۱۴۰ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک و ۱۰۲ کیلوگرم حشیش را کشف کردند و یک خودرو راه پاک کن نیز شناسایی و توقیف شد.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این متهمان ۲۳۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد تصریح کرد: در عملیاتی دیگر ماموران انتظامی خوسف، ۲ خودرو قاچاقچیان را متوقف و ۲۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک را از آنان کشف کردند.

سردار شجاع افزود: در این عملیات‌ها ۴۰۱ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک و ۱۰۲ کیلوگرم حشیش کشف، چهار خودرو سواری توقیف و ۹ متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان خوسف در ۳۶ کیلومتری بیرجند است.