نمایشگاه پوستر «سرافراز ایران» در محل نگارخانه بهمن بیرجند با حضور رئیس حوزه هنری و معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افتتاح شد.

امین رحیم‌آبادی، دبیر مجمع طراحان گرافیک رواق خراسان جنوبی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این نمایشگاه ۱۴ اثر با محوریت دشمن‌شناسی به مناسبت دهه مبارک فجر به نمایش گذاشته شده است.

وی در ادامه بیان کرد: این پوسترها به مولفه‌های مهمی که نیازمند تقویت در کشور هستند و باعث جلوگیری از نفوذ دشمن می‌شود پرداخته‌اند و از جمله می‌توان به اتحاد، امنیت، قدرت، همت، امید و نشاط، ایمان و پیشرفت اشاره کرد.

رحیم‌آبادی با اشاره به اینکه پوسترهای برگزیده کارگاه «سرافراز ایران» در موزه عبرت بیرجند به نمایش گذاشته شده است، افزود: این آثار در ۳۰ نقطه از متروی تهران چاپ و نصب شده و در شهرهای دیگر از جمله کرمان به نمایش گذاشته شده و با استقبال خوبی مواجه شده است.

دبیر مجمع طراحان گرافیک رواق خراسان جنوبی در ادامه گفت: این مجموعه آثار به صورت غیرمستقیم پیام و مفاهیم را به مخاطب منتقل می‌کند و این راهبرد سبب جذب مخاطبان شده است.

وی در پایان در خصوص زمان بازدید از نمایشگاه پوستر «سرافراز ایران» در بیرجند عنوان کرد: علاقمندان صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها ۱۷ تا ۱۹ م‌ توانند تا ۲۲ بهمن ماه از این نمایشگاه بازدید داشته باشند.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور