استاندار خراسان جنوبی با با اشاره به حضور پرشور و افتخار آفرین مردم استان در ساعات اولیه رای گیری، گفت: قطعاً رتبه اول مشارکت در انتخابات را مردم خراسان جنوبی کسب خواهند کرد.

 جواد قناعت با حضور در شعبه میدان ابوذر بیرجند رأی خود را به صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و مسدودی برخی جاده‌ها اما پیش بینی‌های لازم انجام شده و همه شعب اخذ رأی استان فعال است و رأی‌گیری از ساعت ۸ صبح آغاز شده است.

وی با اشاره به فعال بودن ۷۶۶ شعبه اخذ رأی در استان عنوان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران خیلی تلاش کرده‌اند که مردم را دلسرد و مأیوس کنند که امروز پای صندوق‌های رأی حاضر نشوند.

وی تصریح کرد: علی رغم همه تلاش‌های دشمنان شاهد هستیم در همین ساعات اولیه و با توجه به سرمای شدید هوا مردم با تشکیل این صف‌های طولانی آمده‌اند تا به رأی خود را به صندوق بیندازند و اعلام کنند که پای این نظام ایستاده‌اند.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: بارش برف را در استان شاهد هستیم و قطعاً این شادی و شعف با حضور پرشکوه مردم در انتخابات این شادی مضاعف خواهد شد.

قناعت عنوان کرد: مردم هم در ۲۲ بهمن و هم امروز در این ساعات اولیه ثابت کرده‌اند که پای بند به نظام هستند.

وی گفت: دیروز این وعده را دادیم که قطعاً رتبه اول مشارکت در انتخابات را مردم خراسان جنوبی کسب خواهند کرد.

وی در خصوص انتظار از نماینده منتخب مردم هم گفت: شرح وظایف نماینده را اشرافیت کامل داشته باشند و مراقبت کنند که وعده و وعیدهایی که امکان اجرایی ندارد را ندهند و وعده‌ها در چارچوب وظایف و قوانین باشد.

قناعت با تاکید بر اینکه منافع استان و پیشرفت و تعالی استان باید مد نظر باشد، افزود: انتظار این است هر فردی رأی آورد روند تعاملی را در دستور کار داشته باشد.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور