#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: آب و جاده اولویت اصلی شهر و بخش دیهوک است.
دکتر جواد قناعت با تأکید بر این مطلب در دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، امام جمعه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و بخش دیهوک، از مردمان متدین و انقلابی شهر و بخش دیهوک گفت و خاطرنشان کرد: بقیه مشکلات این شهر باید بررسی شده و بنا بر اهمیتی که دارند برای مرتفع شدن در دستور کار قرار گیرند.
?به گفته وی؛ شهر دیهوک نقطه اتصال خراسان جنوبی با استان های همجوار است و باید توجه بیشتری به آن بشود.
?وی با اشاره به اینکه بنده تاکنون چندین مرتبه به دیهوک سفر داشته ام و از نزدیک در جریان بخش زیادی از مشکلات هستم، گفت: اولویت اول شهر دیهوک آب آشامیدنی و سپس جاده است.
?استاندار با بیان اینکه میدان ورودی دیهوک نیازمند زیباسازی است، افزود: میدان ورودی به شهر دیهوک از سمت طبس یک نقطه کلیدی و مهم در ورودی استان است که باید به بهترین شکل ممکن زیباسازی و مرتب شود و از نظر ترافیکی و ایمن سازی جاده ای نیز مشکلات آن رفع گردد.
?قناعت با اشاره به درخواست اعضای شورای شهر دیهوک مبنی بر ساخت بیمارستان درمان بستر در این شهر، گفت: با وجود اعلام آمادگی خیر، ساخت این بیمارستان باید سریعتر در دستور کار مدیران قرار گیرد و زمین مورد نظر برای ساخت آن تعیین شود.
?وی وجود خیر برای ساخت این بیمارستان را یک فرصت مغتنم و مهم برای خدمت به مردم دیهوک عنوان کرد و گفت: معاونت عمرانی استاندار به همراه فرماندار ویژه طبس و مدیرکل راه و شهرسازی برای تأمین زمین مورد نیاز برای ساخت بیمارستان هر چه زودتر جلسه ای را برگزار کنند.

?استاندار با اشاره به سفر وزیر ورزش به خراسان جنوبی در آینده نزدیک، گفت: بخش دیهوک در سفر وزیر ورزش به صورت ویژه دیده شده و پروژه های ورزشی این شهر نیز مورد تأکید قرار خواهد گرفت.
?قناعت افزود: درخواست هایی را که شهردار و اعضای شورای شهر و بخش دیهوک مطرح کردند، معاون امور عمرانی و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری طی جلساتی مجزا و متعدد با حضور مدیران کل مربوطه مطرح و در مورد آنها تصمیم گیری و در نهایت گزارش این جلسات را به بنده ارائه دهند.