مراسم محوری دهه امامت و ولایت صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مردم و مسئولان در بیرجند برگزار شد.

  مسئول امور روحانیون در سپاه انصارالرضای استان در این مراسم با بیان اینکهبرگزاری مراسم محوری دهه امامت و و لایت در بیرجند هرروزیکه خداومند متعال در آن به بندگان خود نعمت ویژه ای عنایت کند یوم ا.. است گفت: در عالم هستی روزی بالاتر از روز غدیر نیست که در آن جمیع فضائل و نعمات خداوند جمع شده باشد.

حجت الاسلام ملک آبادی با بیان اینکه عظمت غدیر اولین پیام غدیر است افزود: شایسته سالاری و استمرار حاکمیت الهی پیامهای دیگر این روز است تا با شور حسینی و عاشورا، اسلام در سراسر گیتی گسترش یابد.

وی گفت:غدیر حاصل ۲۳سال تلاش و مجاهدت نبی مکرم اسلام، حاصل جانفشانیها و خونهایی انبیا، شهدا و صلحا و حاصل حضور ۱۲۴هزار پیامبر مبعوث شده است تا در کنار موتور محرک آن یعنی محرم و  عاشورا، اسلام ناب را به دست صاحب آن حضرت ولی عصر(عج) برسانیم  و به ظهور نزدیک شویم.
حجت الاسلام ملک آبادی با بیان اینکه همچون غدیر روزی با این عظمت وجود ندارد گفت: ما درباره غدیر کم کاری کردیم و به وظیقه خود آنطور که باید انجام می شد عمل نکردیم.

وی افزود: غدیر بزرگترین حادثه و رویدادی است که در اسلام رخ داده است و یکی از مسائل غدیر اینکه دشمنان اسلام نگذاشتند حلاوت حکومت دینی و اسلامی را مردم بچشند.

مسئول امور روحانیون در سپاه انصارالرضای استان  با بیان اینکه وطبفه ما در حال حاضر ولایت مداری است که با ارتباط خود را با ولی فقیه زمان محکم کنیم و در روهایی که سختیها به لحاظ اقتصادی و اشتغال وجود دارد  باید ولایتمداران به داد مردم برسند و گوش به فرمان ولی زمان خودمان باشیم و امروز به کوری چشم دشمنان اسلام انقلاب اسلامی بر محور ولایت و ولایت فقیه پیوند خورده است.