این دیدار با حضور نماینده مردم شهرستان های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار بیرجند و جمعی از مدیران انجام شد.
?دکتر قناعت قبل از حضور در یادواره شهید محمود کاوه، در محل مجتمع غدیر با مادر و خواهران بزرگوار این شهید گرانقدر دیدار کرد.
?شایان ذکر است؛ شهید محمود کاوه، متولد یکم خردادماه ۱۳۴۰ است که در بدو تشکیل سپاه به عضویت سپاه مشهد درآمد.
?کاوه یکی از جوان‌ترین فرماندهانی است که هدایت جنگ ایران و عراق را به عهده گرفتند.
?روزی که جنگ آغاز شد او یک جوان ۱۹ ساله بود اما ۳ سال بعد فرماندهی تیپ ۱۵۵ ویژه شهدا را بر عهده گرفت، تیپی که از کلیدی‌ترین یگان‌های سپاه بود و به واسطه موفقیت‌ ها و انجام عملیات خارق‌العاده با فرماندهی شهید کاوه، به لشکر ویژه ارتقاء یابد.
?آزادسازی سد بوکان و جاده ۴۷ کیلومتری آن، آزادسازی جاده صائین‌دژ به تکاب، آزادسازی محور استراتژیک پیرانشهر به سردشت که به عنوان مرکزیت و نقطه ثقل عناصر ضد انقلاب به‌شمار می‌آمد و منجر به انهدام مرکز رادیوئی آنها و فتح ارتفاعات مهم مرزی منطقه «آلواتان» و آزادسازی زندان «دوله‌ تو» و کشته شدن بیش از ۷۵۰ نفر از این عناصر شد، از جمله نبردهای تهاجمی‌ای بود که توسط محمود کاوه و همرزمان او در تیپ ویژه شهدا طرح‌ریزی و به اجرا گذاشته شد.
?محمود کاوه در ۱۱ شهریور ماه ۱۳۶۵ و در حین عملیات کربلای۲ به فیض شهادت نایل آمد.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور