پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار

?خبرنگاران سربازان عرصه اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی هستند، که جامعه را با حقایق و واقعیت‌های موجود آشنا می‌سازند، از این‌رو رسالت بسیار مهمی بر عهده دارند و از جایگاه بالایی برخوردار هستند.

حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان، طی پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

? متن پیام بدین شرح است:

?روز خبرنگار همواره یادآور تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کسانی است که تمام همت‌شان بالا بردن سطح آگاهی در جامعه است.

?فرا رسیدن هفدهم مرداد ماه، سالروز شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، و “روز خبرنگار” را به تمامی اصحاب رسانه، خبرنگاران، صاحبان اندیشه و قلم و تلاشگران عرصه ی خبر و اطلاع‌رسانی، که با قلم خود زمینه‌های تنویر افکار عمومی جامعه و توسعه پایدار اجتماعی را رقم می‌زنند، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

?خبرنگاران با ایفای مسئولیت‌های خطیر این حوزه و به ‌عنوان چشمان بینا و زبان گویای جامعه و همچنین طلایه‌داران آگاهی‌بخشی، نقشی بی بدیل و ارزشمندی در سعادت و سلامت جامعه ایفا می‌کنند و حضور آنان در حلقه‌های ارتباطی اجتماع عنصری ارزشمند و مهم تلقی می‌شود.

?بر خود لازم می‌دانم به‌ عنوان عضوی از جامعه بزرگ ورزش و جوانان خراسان جنوبی، این روز شکوهمند را به خبرنگاران معزز و محترم که همواره حامی و همراه ورزش و جوانان استان هستند تبریک گفته و ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه، مراتب سپاس و قدردانی خود را اعلام نمایم.

مانا و تندرست باشید.