#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: مسابقه فرهنگی، هنری با عنوان ” در خانه بمان با امید، نشاط ، آرامش ” با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با همکاری انجمن‌های فرهنگی و هنری در شهرستان قاینات برگزار می‌شود.

سید علی زمزم در گکرد: مسابقه فرهنگی و هنری” در خانه بمان با امید، نشاط، آرامش ” در رشته‌های  شعر، داستان کوتاه، طراحی، نقاشی، گرافیک، کاریکاتور، پوستر، خوشنویسی، عکاسی، فیلم کوتاه و کلیپ با موبایل، انیمیشن،  نمایش کوتاه  در قالب فیلم با موبایل با همکاری اعضای خانواده ، استند آپ و موسیقی سنتی، مقامی، پاپ  (تک نوازی با آواز ) با محوریت مقابله با کرونا، روش‌های پیشگیری و مقابله با ترس و استرس در شهرستان قاینات برگزار می‌شود.

وی افزود: مشارکت جمعی مقابله با کرونا، روش‌های پیشگیری، مقابله با ترس و استرس، ترویج فرهنگ در خانه ماندن و تقدیر از کادر پزشکی، درمانی و خدماتی از جمله رویکردهای این مسابقه است.

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ فروردین ماه ۹۹ به آدرس ershadGhaenat@gmail.com ارسال کنند.