?معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: یکی از دلایل مؤثر در حفظ امنیت، عزت و اقتدار کم نظیر امروز نظام جمهوری اسلامی ایران، پشت سر گذاشتن با افتخار دوران ۸ ساله دفاع مقدس است.
محمدرضا طالبی با بیان این مطلب در جلسه برنامه ریزی تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس خاطرنشان کرد: هر میزان هزینه در موضوع تجلیل و تکریم از زمندگان هشت سال دفاع مقدس ، عین فایده است.
?وی متذکر شد: معاندین خارجی و عوامل فریب خورده داخلی در تلاشند تا با برنامه ریزی ارزش های نظام اسلامی را زیر سؤال برده و تضعیف و خدشه دار نمایند.
?به گفته وی؛ هدف دشمن این است که از طریق تضعیف نظام، به مطامع شوم خود دست یابد.
?معاون استاندار تصریح کرد: به هر میزان که در موضوع شهید و شهادت، مقاومت، گرامیداشت یاد و خاطره ۸ سال دفاع مقدس و تکریم و تجلیل از زمندگان سلحشور فعالیتی صورت پذیرد، هنوز نمی توانیم دینی که به گردن ماست را ادا نماییم.
?طالبی گفت: در بحث برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرستان های تابعه استان، نهایت اهتمام و همکاری صورت خواهد گرفت .
?به گفته وی؛ به دستگاه ها اجرایی استان نیز تأکید شده در این خصوص به شهرستان ها کمک نمایند.

?معاون استاندار، شعار هفته دفاع مقدس امسال را شعار “ما مقاوم هستیم” عنوان کرد و خواست در سربرگ مکاتبات اداری و تبلیغات محیطی ادارات مورد توجه قرار گیرد.
?طالبی با اشاره به برنامه محوری تجلیل از ایثارگران، اظهار داشت: این برنامه محوری باید طوری برنامه ریزی و تدبیر گردد که رزمندگان بتوانند از سخنرانی مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) نیز نهایت استفاده را ببرند.
?وی تأکید کرد: در برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس رعایت دستورالعمل های بهداشتی متناسب با وضعیت رنگ بندی کرونایی، استفاده از ماسک، فاصله گذای اجتماعی، رعایت سقف زمانی دوساعته و… اعمال گردد.
?به گفته وی؛ به جهت اهمیت موضوع، در انعکاس برنامه های هفته دفاع مقدس در تمام مناطق از ظرفیت صدا و سیمای استان و فضای مجازی نیز استفاده شود.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور