معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: رسانه های استان در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و تشویق مردم به حضور حداکثری پای صندوق های رای، نقش پررنگ و مهمی را ایفا می کنند.

 محمود رمضانی به فعالیت بالغ بر ۱۳۰ نشریه و پایگاه خبری و ۱۵ خبرگزاری در استان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه رسانه های استان به لحاظ کمیت و کیفیت در سطح بسیار خوبی قرار دارند.
وی از همراهی مستمر نشریات، پایگاه های خبری و خبرگزاری های خراسان جنوبی سخن گفت و افزود: تاکنون اطلاع رسانی مسائل مهم جامعه خصوصا بیماری کرونا با همیاری رسانه ها به بهترین شکل انجام گرفته است.
رمضانی همچنین به اهمیت فعالیت این قشر فرهیخته جامعه در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود فرمودند، حضور پر شور مردم در انتخابات تأثیر زیادی در قوت و توانایی‌های دولت منتخب دارد و موجب افزایش آبرو، امنیت و قدرت بازدارندگی کشور می‌شود.
وی با تاکید بر این که خبرنگاران باید همه جوانب انتخابات را انعکاس دهند و دربند شخص و جریان خاصی نباشند ، خاطرنشان کرد: در برابر هجمه رسانه‌هایی که قصد تضعیف مشارکت مردم در انتخابات را دارند، می‌توان از ظرفیت گفتمان سازی و افزایش گفتگو در جامعه در ارتباط با اهمیت مشارکت در انتخابات ، استفاده کرد.
معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار فعالیت هر چه بیشتر رسانه های خراسان جنوبی برای تشویق مردم به حضور در انتخابات و تبیین مسایل مرتبط با این حوزه شد و افزود: معاندین تمام تلاش خود را برای دلسرد کردن مردم از نظام به کار بسته اند و این موضوع اهمیت فعالیت اصحاب رسانه را دوچندان کرده است.
رمضانی تصریح کرد: رسانه باید تلاش کند با فضاسازی مناسب، به ارتقا امنیت و سلامت یک انتخابات کمک کرده و همچنان در جهت دهی روشنگرانه برای انتخابی صحیح و درست و جریان سازی در این زمینه، تلاشی هدفمند داشته باشد.