در جلسه”گروه کاری اشتغال شهرستان” اظهار کرد: از محل منابع بنیاد برکت، منابع تبصره ای، ساختار مشاغل خانگی تبصره ١٨ تسهیلات خوبی پرداخت شده است اما نظارت ها مورد انتظار است تا اشتغال واقعی محقق شود.

? وی ادامه داد: آمار بیکاری طبق آخرین سرشماری سال ٩۵ میزان ١۶ درصد بوده است اما الان به زیر ۱۰ درصد رسیده است.

? بیکی افزود: سال آینده شغل ها و طرح های اشتغال زا خوبی که ظرفیت آن در شهرستان می باشد را ایجاد خواهیم کرد اما تسهیلات باید هدفمند پرداخت شود.

? فرماندار نهبندان اضافه کرد: سطح پرداخت تسهیلات در نهبندان خوب است لذا با افزایش لایه های نظارتی طرح های اشتغالزایی شهرستان نباید انحراف داشته باشند.

? فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه طرح هایی در راستای سیاست های صندوق کارآفرینی در نهبندان داریم، اظهار داشت: تقاضا می کنیم چون نهبندان، یکی از ٣١ شهرستان کمتر توسعه یافته کشور می باشد، بنابراین با طرح های اشتغالزا بر اساس ظرفیت همکاری شود.

? بیکی تصریح کرد: پرداخت تسهیلات اشتغالزا باید در راستای کاهش دغدغه ها و آسیب های اجتماعی نهبندان مدنظر باشد.

فرماندار شهرستان نهبندان با انتظار اینکه صندوق کارآفرینی امید در حوزه اشتغالزایی به عنوان یک دستگاه معین کمک کننده نهبندان باشد، عنوان کرد: بسیاری از واحدهای تولیدی شهرستان با پرداخت تسهیلات و کمک صندوق وارد چرخه تولید خواهند شد.

?بیکی فرماندار نهبندان در پایان گفت: برای سال ١۴٠٠ فنی و حرفه ای باید رشته های آموزشی و مهارتی مورد نیاز در راستای اشتغال برنامه ریزی کند چرا که مجموعه فنی و حرفه ای رسالت مهم ایجاد مهارت را دارد.

? در پایان این جلسه نیز با اهدای لوح تقدیر به مدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران شهرستان نهبندان در جهت اعطای تسهیلات اشتغال، به نمایندگی از بانک های عامل پرداخت کننده تسهیلات، از زحمات و تلاش هایشان در زمینه پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال قدردانی گردید.