#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

امام جمعه بیرجند: دشمن شناسی، نیازجامعه امروز است و همانگونه که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، دشمن شناس بود باید این مسئله در جامعه ترویج شود.

 آیت ا… عبادی  نماینده ولی فقیه در خطبه های نماز جمعه امروز بیرجند، با بیان اینکه سردار شهید

دشمن شناسی نیاز جامعه امروز حاج قاسم سلیمانی ، خالص شده بود و به همین دلیل از جان گذشت و در راه خدا به شهادت رسید گفت: احساس مسئولیت و وظیفه شناسی، حاج قاسم سلیمانی را راهی نبرد حق علیه باطل کرد.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: دشمن شناسی، نیاز جامعه امروز است، بنابراین، همان گونه که، شهید حاج قاسم سلیمانی، دشمن شناس بود باید این مسئله، بیش از پیش در جامعه ترویج شود.
خطیب جمعه بیرجند بر ادامه راه شهدا و سردار دل‌ها تاکید کرد و گفت: انگیزه سردار شهید سلیمانی ، دشمن ستیزی بود لذا لباس رزم بر تن کرد و در مرز‌های خارج از کشور، خالصانه، در خط مقدم، به مبارزه پرداخت.
آیت الله عبادی،  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را، افتخار اسلام و ایران دانست و مکتب او را ارزشمند خطاب کرد.
همچنین فرمانده سپاه انصار الرضای استان هم، از فتنه سال ۸۸، بعنوان آزمایشی مهم یاد کرد و گفت: در این آزمایش، انسان‌های خالص، با بصیرتی که داشتند سربلند شدند و معدود افرادی که دچار شک و دودلی گشتند از صف مخلصان خارج شدند.
سردار قاسمی افزود: جامعه اسلامی نیاز به راهنما دارد که، ولی فقیه بهترین راهنماست و تدابیر ایشان، نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کند.
فرمانده سپاه انصارالرضای استان، ولایت محوری در جامعه را ضروری عنوان کرد و گفت: با اطاعت از رهبری، می‌توان کشور را به سرمنزل اصلی رساند لذا باید، بیش از پیش، پشتیبان، ولی فقیه بود.
سردار قاسمی بر نهادینه شدن رفتار و کردار اسلامی تاکید کرد و افزود: آثار رفتار اسلامی را باید در جامعه دید و در کنار آن، تفکر بسیجی و امر به معروف و نهی از منکر را ترویج کرد.