رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس از جذب و توزیع ۴۱۴۲ تن آرد در سه بخش شهری، روستایی و عشایری در طی ۱۲ ماهه سال ۹۶ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس «مهدی صادقی» گفت: سهمیه تخصیصی این شهرستان در هر سه بخش ۴۲۹۶ تن بوده که از این میزان ۴۱۴۲ تن جذب و توزیع شده است.

وی ادامه داد: از این میزان ۳۰۶۷ تن در حوزه شهری، ۷۳۹ تن در حوزه روستایی و ۳۳۶ تن در حوزه عشایری توزیع شده است.

«صادقی» افزود: میانگین جذب و توزیع سهمیه آرد در این بخش ها توسط عاملین توزیع ۹۷ درصد می باشد و در سال گذشته مشکلی در زمینه جذب و توزیع آرد نداشته ایم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۵ واحد نانوایی در سطح شهرستان فعال می باشد تصریح نمود: از این تعداد ۴۱ نانوایی سهمیه بگیر(یارانه ای) و ۱۴ نانوایی آزاد پز می باشند. همچنین ۴۱ نانوایی در مناطق شهری و ۱۴ نانوایی در مناطق روستایی فعالیت دارند.

صادقی اظهار نمود: عمده نظارت های لازم در این بخش به صورت برگزاری گشتهای مشترک توسط کمیته کنترل کیفیت آرد و نان و بازرسی های موردی انجام می گیرد که در این راستا در سال ۹۶ تعداد ۲۴ گشت مشترک و ۳۵۰ مورد بازرسی از حوزه آرد و نان شهرستان صورت گرفته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس ادامه داد: در همین راستا در سال گذشته ۱۱ فقره پرونده تخلف به ارزش ۲ میلیون و ۹۸ هزار و ۷۵۰ ریال در حوزه آرد و نان تنظیم گردیده و جهت سیر مراحل قانونی و رسیدگی به تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شده است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله