فرماندار بیرجند با اشاره به حضور جمعیت گسترده در راهپیمایی روز قدس امسال گفت: مردم همیشه از مسوولان جلوتر بوده‌اند و این حضور در صحنه بار مسوولیت مدیران و نخبگان را سنگین‌تر می‌کند.

علی فاضلی‌فرد روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در شهر بیرجند به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روز قدس متعلق به اسلام و مستضعفان است و همان گونه که خداوند وعده داده مستضعفان وارثان زمین خواهند بود.

وی افزود: امروز نشانه زوال قدرت پوشالی استکبار و رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی نمایان شده است.

فرماندار بیرجند بیان کرد: وعده‌ امام راحل و مقام معظم رهبری در آینده نزدیک محقق خواهد شد و راهی جز مقاومت نیست لذا ما با تاسی از فرمایشات امام و رهبری، پشتیبانی خود را از این مسیر تا آزادی قدس شریف اعلام می‌کنیم.

وی گفت: جوانان بدانند که آینده اسلام و نظام اسلامی روشن است و باید با حضور گرم خود همیشه در صحنه باشند چرا که آینده انقلاب و نظام متعلق به مردم بوده و لازمه آن حضور گسترده در صحنه است.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر بیرجند از ساعت ۱۰:۳۰ امروز همزمان با سراسر کشور و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از میدان شهدا آغاز شد.

قشرهای مختلف مردم مسیر میدان شهدا، میدان ابوذر، خیابان ارتش، بلوار پاسداران به سمت مسجد امام حسین (ع) را طی می‌کنند و استاندار خراسان جنوبی سخنران مراسم روز قدس در بیرجند است.

این مراسم پس از ۲ سال برگزاری راهپیمایی روز قدس به‌صورت خودرویی و مجازی، در بیش از ۳۰ نقطه شهری و روستاهای بزرگ خراسان جنوبی با حضور پرشور مردم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حال برگزاری است.