مهندس علوی مقدم معاون عمرانی استاندار در روز ملی  درختکاری : امروز آب به عنوان مهمترین مسله استان خراسان جنوبی است. نیاز به توجه فضای سبز و منابع آب باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد اکنون در مرحله بحران هستیم باید متدها و روش های بروز را در این امر بکار بگیریم.

علوی مقدم افزود: خداوند آفریده ها را با نظم خاصی در اختیار بشر قرار داده و هر جا انسان خارج از عرف طبیعی به طبیعت ورود پیدا کرده، نظم حاکم بر عرصه ها را بر هم زده است.
وی با اشاره به مشکلات پیش روی خراسان جنوبی اعم از کم آبی اظهار داشت: در جنبه های مختلفی مانند آب در مرحله بحران هستیم که زنگ خطری جدی نسبت به افزایش حفظ و حراست از فضای سبز است.
علوی مقدم با بیان اینکه یکی از نیازهای آینده مردم بیرجند داشتن فضای سبز شهری است، افزود: ایجاد فضای سبز برای نیاز آیندگان، همکاری همه دستگاه های اجرایی و مردم را می طلبد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی اذعان داشت: در ایجاد فضای سبز باید نوع گونه های گیاهی متناسب با شرایط اقلیمی منطقه مورد توجه باشد.
وی با بیان اینکه یکی از توجهات ویژه شهرداری باید به فضای سبز باشد، عنوان کرد: عرصه های متناسب با کاربری مدیریت شهری در اختیار شهرداری قرار می گیرد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله