#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی در مراسمی گفت: سازمان بیمه سلامت برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس اقدامات خوبی را در سطح کشور انجام داده که موجب کاهش تردد غیرضرور بیمه شدگان در سطح جامعه شده است.

 

علی اربابی  گفت: سازمان بیمه سلامت برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس اقدامات خوبی را در سطح کشور انجام داده که موجب کاهش تردد غیرضرور بیمه شدگان در سطح جامعه شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان در ادامه به سامانه یکپارچه تلفنی ۱۶۶۶ سازمان بیمه سلامت اشاره کرد و گفت: اضافه شدن قابلیت پاسخگویی به مردم در این سامانه برای افزایش آگاهی درباره پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، کاهش مراجعه بیماران به مراکز درمانی، کاهش استرس در جامعه و ارائه راهنمایی‌های لازم درباره اقدامات بهداشتی و درمانی بیماری کرونا ویروس یکی از اقدامات ارزشمند سازمان بیمه سلامت بوده است.

وی افزود: با توجه به برنامه ابلاغی از سوی سازمان بیمه سلامت ایران، چهار نوبت پاسخگویی به مردم از طریق سامانه یکپارچه تلفنی ۱۶۶۶ با موضوع کرونا به اداره کل بیمه سلامت خراسان جنوبی تکلیف شد که پزشکان و کارشناسان این اداره کل در مجموع به تعداد ۵۵۳ تلفن در این زمینه از سراسر ایران پاسخ دادند.