نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس گفت: خراسان جنوبی با توجه به فرسوده بودن بخشی از مدارس و اینکه بخش هایی از استان روی گسل است، اگر مدارس فرسوده بازسازی نشود، در صورت وقوع حوادث طبیعی می تواند بحران آفرین باشد.

 

دکتر امیرحسنخانی به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: با توجه به منابع مالی دولت و مشکلاتی که دارد با حضوری که خیرین مدرسه ساز در بحث مدرسه سازی در کشور کردند کارهای بزرگی در بحث مدرسه سازی انجام شده است.

 

وی افزود: مشکلات ما در خراسان جنوبی بسیار بیشتر از سایر نقاط کشور است چراکه این استان جزو مناطق کمتر برخوردار و توسعه نیافته است.

 

وی افزود: خراسان جنوبی با توجه به فرسوده بودن بخشی از مدارس و اینکه بخش هایی از استان بر روی گسل قرار دارد، اگر مدارس فرسوده بازسازی نشود در صورت وقوع حوادث طبیعی می تواند بحران آفرین باشد.

 

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس با بیان اینکه رویکرد خیرین مدرسه ساز برای ساخت مدرسه در خراسان جنوبی مثبت است و امید است با این رویکرد با توجه به عملکردی که خیرین مدرسه ساز استان دارند اتفاقات خوبی در سال جدید رقم بخورد، افزود: با رایزنی بیشتر و دادن اطلاعات و امکانات بیشتر به خیرین می توان کارهای بزرگتری انجام داد.

امیرحسنخانی گفت: امید است در سال جدید شاهد افزایش چشم‌گیر خیرین مدرسه ساز در استان باشیم.

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس با اشاره به اینکه دولت اعتبار کافی برای ساخت مدرسه ندارد و این امر همت خیرین را می طلبد، تصریح کرد: خیرین هم چون مشاهده کردند اعتبارات دولت کافی نیست به این امر خیر ورود کرده اند و هر سال هم میزان اعتبار خیرین مدرسه ساز از سال قبل آن بیشتر می شود؛ لذا امید است خیرین امسال هم همچون گذشته در استان حضور چشمگیری داشته باشند.

 

امیرحسنخانی گفت: ما در حوزه انتخابیه در سطح روستایی و شهری مدارس فرسوده داریم و دچار مشکل هستیم که لازم است خیرین ورود پیدا کردند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله