مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خراسان جنوبی گفت: از ۲۴ شاخص امنیتی در خراسان جنوبی بر اساس شاخص های ارزیابی وزارت کشور در ۱۸ شاخص رتبه نخست را داریم.

، محمدشریف گلچین ظهر در مراسم تکریم و معارفه بخشدار شهر شوسف اظهار داشت: امروز مردم پای کار انقلاب و آرمان‌های امام راحل هستند و همه راهبردها طی ۴۵ سال گذشته به گونه‌ای شکل گرفته تا به دنیا ثابت کنیم که این آرمان‌ها ارزشمند است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه همه مردم و مسئولان باید در ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب بازنگری داشته باشند افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب در سال ۹۷، رهبر حکیم اهداف انقلاب و محصول آن را تشریح کردند.

وی با اشاره به اینکه در مراسم تکریم و معارفه یک مدیر انقلابی جمهوری اسلامی هستیم افزود: برای هر پست مدیریتی بیش از ۷۰ نفر شهید داده‌ایم، امروز باید برای کسب رضایت خدا کار کنیم چراکه چشم و امید مردم در مناطق محروم نهبندان به مسئولان دوخته شده است.

مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری خراسان جنوبی افزود: اگر توانستیم در جهت رضایت و رفع مشکلات مردم گام برداریم، خدمتگزار خواهیم بود چراکه امید را در دل مردم زنده خواهیم کرد.

گلچین با بیان اینکه درب اتاق کار مسئولان هیچ وقت نباید بسته باشد گفت: یک مسئول انقلابی باید جهادی به دنبال رفع مشکلات مردم باشد، مشکلات را اولویت بندی و مطالبه‌گری کند.

وی تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب را هر مسئولی باید مطالعه کند، کار کردن در نظامی که ارزش‌های انقلاب، ملاک کارش می‌باشد، کار سختی است.

به گفته وی؛ دولت در همه ساعات اداری و غیر اداری پای کار است و از ۲۴ شاخص امنیتی در خراسان جنوبی بر اساس شاخص‌های ارزیابی وزارت کشور در ۱۸ شاخص رتبه نخست را داریم.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خراسان جنوبی افزود: مرز استان خراسان جنوبی امن‌ترین استان در بین ۱۶ استان مرزی کشور است.

گلچین گفت: در دهه اول جنگ سخت، در دهه دوم جنگ نرم و در دهه سوم جنگ هوشمند را شاهد بودیم و هم اکنون در دهه چهارم جنگ ترکیبی و شناخت را تجربه می‌کنیم لذا باید خود را به علم و دانش مجهز کنیم و بدانیم که پیرامون ما چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است.

وی تصریح کرد: با توجه به همجواری استان با کشور افغانستان و کویری بودن دو سوم استان باید برنامه داشته باشیم.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خراسان جنوبی خواستار هماهنگی، همراهی و همدلی مسئولان در شهرستان نهبندان شد و افزود: مردم نهبندان با همه مشکلات در سفر دوم ریاست جمهوری استقبال گرم و پرشوری از ریاست جمهوری داشتند؛ مردم این منطقه همراه نظام و انقلاب هستند و باید از گروه‌های مردمی معتمدین محلی و شورا به عنوان مشاور و مرجع مشورتی استفاده کرد.

گلجین، سلامت، مشارکت، امنیت و رقابت را چهار رکن اصلی در انتخابات پیش رو عنوان و تصریح کرد: باید با همکاری همدیگر نقشه‌های دشمن را رسوا کنیم.

وی گفت: پیوست عدالت در توزیع اعتبارات باید در بخش شوسف در نظر گرفته شود، مذاهب تشیع، تسنن و بلوچ همه باید در کنار هم باشیم تا بتوانیم مشکلات را رفع کنیم.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور