همزمان با هفتم مهر روز آتش نشانی و ایمنی چهار طرح از جمله سایت آموزش تخصصی با حضور مهندس علوی مقدم  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، برگزار شد .  دراین جلسه که همرا بابرگزاری مانورهمراه بود معاون هماهنگی امور عمرانی بر توجه به سلامت روحی ‌جسمی نیروهای آتش نشانی تاکید کرد واموزش را برای عزیزان به عنوان کلید اصلی موفقیت دانست وی درادامه بر تجهیز نیروی انسانی به امکانات اشاره کرد واعلام نمود که درخصوص مساعدت به تجهیزات پیگیریهای صورت گرفته که آن شا الله بعد تحقق در مراجع کشوری اعلام خواهد شد ضمنا ایشان بر تعیین تکلیف وضعیت نیروی انسانی وهمچنین ارزیابی عملکرد آتش نشانان نیز مطالبی را عنوان نمو د .

 و در ادامه مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند  با بیان اینکه سایت تخصصی آتش نشانی به منظور اجرای برنامه های آموزشی شامل اطفای حریق، شبیه سازی، مهار آتش مخزن های نفتی، عملیات ارتفاع راپل، اطفای حریق زیرزمین و تصادفات جاده ای راه اندازی شده است.
سید علی حسینی با اشاره به تجهیز خودروهای غواصی و امداد کوهستان افزود: سه میلیارد ریال برای تجهیزات اطفای حریق از محل اعتبارات تملک دارایی هزینه شده است.
وی اظهار داشت: ارتقای سامانه نرم افزار مدیریت فرماندهی و ارتباط چهار ایستگاه عملیاتی با اتوماسیون اداری نیز جزو طرح های قابل بهره برداری است.
وی با اشاره به ۶ ایستگاه آتش نشانی شهری در بیرجند گفت: ۱۲۰ نیرو در این ایستگاه ها مشغول خدمت به شهروندان هستند.
همچنین در این آیین از ۲۱ پیشکسوت، پرسنل و فرماندهان عملیات آتش نشانی قدردانی و در سایر شهرستان های استان نیز با حضور مسئولان از آتش نشانان تجلیل شد.
اصحاب رسانه خراسان جنوبی نیز عصر امروز (شنبه) با حضور در ایستگاه آتش نشانی خیابان غفاری بیرجند ضمن بازدید از این مرکز از تلاش های آتش نشانان قدردانی می کنند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله