معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از حضور استان خراسان جنوبی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی؛ مرتضی عربی گفت: در نمایشگاه سال جاری که از تاریخ ۳ لغایت ۶ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گرد، خراسان جنوبی در شاخه های گردشگری الکترونیک، گردشگری سلامت، طبیعت گردی و بوم گردی، گردشگری غذا، گردشگری هنری و اقوام، گردشگری گل و گردشگری کودک حضور خواهد داشت .

وی بازدید از این نمایشگاه را فرصت بسیار مناسبی برای فعالین صنعت گردشگری دانست تا از این طریق با دانش روز این صنعت آشنا شوند و از طرفی زمینه ایجاد تعامل و جذب گردشگران فراهم شود.

عربی گفت: در این نمایشگاه قابلیتهای طبیعی و تاریخی کم نظیر خراسان جنوبی با به نمایش گذاشتن زندگی عشایری با نصب سیاه چادر و پخت نان سنتی، برگزاری موسیقی مقامی و رقص محلی، برگزاری بازی های بومی و محلی و مراسم آیینی استان، معرفی اپلیکیشن گردشگری، معرفی عروسکهای محلی روستای تاجمیر سربیشه، معرفی استان بصورت دوزبانه از طریق ویدیو وال در نظر گرفته شده است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله