سرپرست مدیریت آموزش دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از پذیرش بیش از ۹۰۰ نفر دانشجوی جدید در مقاطع مختلف تحصیلی سال جاری در دانشگاه خبر داد.

احسان صدر، به رسانه‌های گروهی گفت: ثبت نام از دانشجویان جدیدالورود پذیرفته شده در کنکور سراسری از آغاز و تا دوشنبه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.

وی به پذیرش ۸۲۶ نفر از طریق کنکور سراسری در دانشگاه اشاره و بیان کرد: طبق تصمیماتی که در دانشگاه گرفته شد، پذیرفته شدگان دانشگاه باید در مرحله اول پیش ثبت نام اینترنتی انجام داده و سپس دانشجویان دانشکده‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری و مامایی، پیراپزشکی و بهداشت برای ثبت نام قطعی، مطابق جدول زمان بندی اعلام شده برای تحویل مدارک به محل سالن ورزشی دانشگاه مراجعه نموده و ثبت نام از پذیرفته شدگان دانشکده‌های اقماری نیز در شهرستان محل قبولی صورت می‌پذیرد.

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: انتخاب واحد و شروع کلاس های درس نیز بلافاصله بعد از ثبت نام نهایی و تحویل مدارک انجام می‌شود.

صدر همچنین از افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی در راستای اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر این، در هفته‌های گذشته، ثبت نام از پذیرفته شدگان سایر مقاطع شامل ۳۵ دانشجوی مقطع دستیاری، ۵۶ پذیرفته شده مقطع کارشناسی ارشد و ۵ نفر قبولی در مقطع PHD نیز انجام شده است.

نوشته و خبرنگار : دکتر  ا . زارعی دبیر سرویس بهداشت و ا حسن پور