پیرو دیدار‌های نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه با رییس بنیاد مستضعفان کشور و مدیرعامل بنیاد علوی کشور با اختصاص ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت مسیر آتشکده – کلاته سرخ موافقت شد.

آقای نخعی گفت: مسیر آتشکده – کلاته سرخ به طول ۱۴ کیلومتر واقع در بخش شاهکوه شهرستان نهبندان سال هاست خاکی است که با آسفالت آن بیش از ۲۰۰ خانوار از مزایای آن بهره مند می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه آسفالت این مسیر ۸۰ میلیار ریال اعتبار نیازدارد که با مشارکت بنیاد علوی و استانداری اجرا می‌شود افزود: ۴۰ میلیارد از این اعتبار را بنیاد علوی تقبل کرده و تاکنون استان هم ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به این امر اختصاص داده است.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح آسفالت مسیر آتشکده – کلاته سرخ هم اکنون در مرحله منقاصه‌ی اجرا و انتخاب پیمانکار قرار دارد گفت: در مراحل بعد این طرح تامین اعتبار خواهد شد.

آقای نخعی همچنین از موافقت کلی برای احداث مرکز جامع سلامت در شهرستان سربیشه در این دیدار خبر داد و گفت: اجرای این طرح حدود ۶۰ میلیار ریال هزینه دارد که بنیاد علوی هزینه ساخت آن را تقبل کرده است و تجهیز آن را دانشگاه علوم پزشکی انجام خواهد داد.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از توجه ویژه آقای فتاح رییس بنیاد مستضعفان کشور و آقای منصوری مدیرعامل بنیاد علوی کشور به استان خراسان جنوبی و حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه از زحمات ایشان و همچنین مجموعه استانداری، اداره کل راهداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تقدیر و تشکر کردو ابراز امیدواری کرد: با اختصاص به موقع این اعتبارات، هر چه زودتر شاهد به ثمر نشستن این طرح که از خواسته‌های بحق و چندین ساله مردم منطقه می‌باشد، باشیم.