در جلسه ای با حضور مدیرکل بهزیستی استان و تعدادی از دیگر مسئولین استانی و شهرستان بیرجند مراسم توزیع پانصد بسته البسه و پوشاک زمستانی در مرکز استان برگزار شد.
دکتر عرب نژاد مدیرکل بهزیستی استان در ابتدای این مراسم گفت: این بسته های حمایتی با ارزش ۵ میلیارد ریال از محل مشارکتهای بهزیستی استان با کمک موسسه خیریه نیک گامان جمشید تهران تامین شده است و به امید خدا از امروز بین دانش آموزان نیازمند تحت حمایت بهزیستی از مقطع ابتدایی تا متوسطه دوم در سطح استان توزیع خواهد شد.
مدیر کل بهزیستی استان همچنین گفت: هیچ نهاد حمایتی هم مثل بهزیستی، جامعه هدفی با نیازهای خاص و ویژه ندارد! که این مهم با عنایت به جامعه ی هدف گسترده و نیازهای متنوع و ویژه ی معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی، حمایت خیرین جامعه و مؤسسات و نهادهای خیریه ای که در راستای کمک های مؤمنانه و غیره فعالیت دارند از بهزیستی را می طلبد. وی همچنین از مردم عزیز در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی شان و از طرفی فشار اقتصادی بر جامعه هدف خاص، جهت اهدای کمک نقدی و غیر نقدی برای تهیه بخاری، پوشاک زمستانی،. هزینه گازکشی منازل ، و پرداخت هزینه خدمات توانپزشکی، درخواست همکاری نمود.
دکتر عرب نژاد بیان داشت؛ در پی فرمایشات مقام معظم رهبری در ادامه رزمایش مومنانه در۷ماهه امسال جمع کمک ها ۴۲ میلیارد و ۳۰۰ ریال بوده که شامل کمک جهیزیه، غذای گرم، سبد غذایی، پوشاک، بخاری، گوشت، لوازم تحریر، و….می باشد و این طرح در قالب نهضت کمک های مؤمنانه ادامه دارد.
در ادامه مهندس هنری مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا علیه السلام بیرجند ضمن تشکر از مجموعه بهزیستی، از طرف نهاد بسیج سازندگی برای رفع نیاز مددجویان باشرایط حاد و به صورت موردی اعلام آمادگی کرد.