احسان خسروی دادستان شهرستان بشرویه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: به منظور احیای حقوق عامه و حفظ حقوق شهروندی ، کارگروه مبارزه با احتکار و گرانفروشی در این شهرستان تشکیل می شود .
? وی افزود: با توجه به اینکه روند صعودی افزایش قیمت کالاها ، کاهش قدرت خرید مردم و نارضایتی عمومی را در پی خواهد داشت ، با تشکیل کارگروه مبارزه با احتکار و گرانفروشی ، بازار به صورت روزانه مورد رصد قرار می گیرد و تعزیرات و اداره صمت شهرستان و در صورت لزوم دستگاه قضایی با افزایش قیمت ها و احتکار اجناس برخورد خواهند کرد .
? خسروی بیان داشت: در وضعیت فعلی هر چه نظارت ها افزایش یابد ، کیفیت ارائه خدمات مطلوب تر خواهد شد ، در این راستا تیم های نظارتی بصورت محسوس و نامحسوس از فروشگاه ها و اصناف شهرستان بازدید می کنند و در صورت احراز هرگونه تخلف نسبت به اعمال قانون در همان مکان اقدام خواهند کرد .
? دادستان شهرستان بشرویه تاکید کرد: اصناف و اتحادیه ها وظیفه تثبیت قیمت ها را در شهرستان برعهده دارند و اگر کوتاهی در این زمینه صورت گیرد با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد .
? وی افزود: امروز تنظیم بازار و تثبیت قیمت ها از دغدغه های مهم و درست مردم بوده و این مطالبه آنها به حق است ، به همین جهت مسئولان ذیربط باید اقدامات اساسی و لازم را در این زمینه انجام دهند .
? خسروی گفت: از مردم شریف شهرستان نیز می خواهیم در این امر ما را یاری کنند و هر گونه گرانفروشی (بالاتر از قیمت درج شده روی کالا و یا فاکتور رسمی) و یا احتکار کالا را به دفتر دادستانی گزارش کنند و این اطمینان را به مردم می دهیم که با تمام ظرفیت قانونی موضوع را پیگیری خواهیم کرد و در صورت نیاز علاوه بر پلمپ محل ، با اشد مجازات قانونی با متخلفین برخورد خواهیم کرد .