فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس در خراسان جنوبی حدود یک تن انواع مواد مخدر را در هفته گذشته از سوداگران مرگ کشف کردند.

سردار ناصر فرشید اظهار داشت: با تلاش ماموران جان برکف پلیس در خراسان جنوبی طی یک هفته گذشته حدود یک تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است و ماموران ۱۰۱ قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر کردند.

وی بیان کرد: ماموران در زمینه قاچاق کالا و فراورده‌های نفتی نیز ۶۰ متهم را در این مدت دستگیر کردند که کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری ۵۴ سارق طی هفته گذشته خبر داد و گفت: سارقان دستگیر شده به ۱۴۷ فقره سرقت در خراسان جنوبی اعتراف کرده‌اند.

وی بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و افزود: در این مدت ۱۸۴ خودرو رانندگان متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شده و ۳۱ موتورسیکلت رسوبی نیز رفع توقیف شده است.

سردار فرشید اظهار داشت: دی ماه گذشته نیز ماموران پلیس در خراسان جنوبی ۹۷۸ گواهینامه را صادر و سه هزار و ۱۵۱ خودرو و ۱۲۰ موتورسیکلت را شماره‌گذاری کردند.

وی پاسخگویی به ۲۷ هزار و ۴۰۱ تماس شهروندان، عملیاتی شدن ۹ هزار و ۲۹۹ تماس و ارائه ۱۱ هزار و ۵۸۸ راهنمایی تلفنی به شهروندان را از دیگر اقدامات پلیس خراسان جنوبی در این ماه عنوان کرد.