علی صالحی صبح یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: دهکده گردشگری خوسف از سمت کرمان در ورودی این شهرستان واقع شده است.
وی ادامه داد: این دهکده از بخش های مختلفی مانند بازارچه های صنایع دستی، زندگی عشایری، پارک حیات وحش تشکیل شده و در کنار آن نیز بازی های بومی محلی، شترسواری و موتور چهارچرخ اجرا می شود.
صالحی از وجود چادرهای عشایری در این دهکده خبر داد و گفت: همچنین در این دهکده، هلال احمر و راهنمای مسافران مستقر بوده و آن ها را با جاذبه های این شهرستان آشنا می کند.
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خوسف بیان کرد: روزانه بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر از این دهکده بازدید می کنند.
صالحی بیان کرد: همچنین در این دهکده نان، انواع دم نوش ها و آش محلی به صورت زنده پخت شده و در اختیار مسافران قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه ۹۵ درصد مسافران این مسیر از دهکده گردشگری خوسف بازدید می کنند، گفت: خوشبختانه افتتاح این دهکده نقش بسزایی در افزایش بازدیدکنندگان جاذبه های تاریخی شهرستان خوسف داشته است.
بنا به گفته رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خوسف، برنامه های پیش بینی شده در این دهکده از رضایت کامل بازدیدکنندگان برخوردار بوده است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله