محور جلوه های نماز در سیره و سنت امام رضا (ع) به محورهای هفدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی از سری برنامه های هجدهمین جشنواره بین المللی امام رضاعلیه السلام اضافه شد.

این جشنواره در ۵ محور سبک زندگی اسلامی ایرانی با الهام از آموزه های سیره علمی و عملی زندگی امام رضا(ع)، احادیث و روایات حضرت امام رضا علیه السلام ، اشعار و دل نوشته های شاعران و هنرمندان در حوزه فرهنگ رضوی، روایات منقول از معصومین علیه السلام در مورد حضرت امام رضا علیه السلام  و جلوه های نماز در سیره و سنت امام رضا (ع) ، مهر ماه ۹۹ برگزار می گردد.
هفدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی در دو بخش ویژه اساتید انجمن که دارای مدرک استادی از انجمن خوشنویسان ایران می باشند، و بخش سایر هنرمندان تا مدرک استادی و در قالب های نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ ،  ثلث و خط تحریری( نستعلیق)  برگزار خواهد شد. جوایز در هریک از رشته های نسخ ، ثلث ، نستعلیق و شکسته برای نفر اول، تندیس جشنواره همراه با لوح تقدیر و جایزه نقدی به  مبلغ ۳۵ میلیون ریال ، نفر دوم لوح تقدیر و جایزه نقدی  به مبلغ ۲۵ میلیون ریال و نفر سوم لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۱۵ میلیون ریال است. در بخش خط تحریری نیز به نفر اول تندیس جشنواره همراه با لوح تقدیر و جایزه نقدی به  مبلغ ۲۰ میلیون ریال ، نفر دوم لوح تقدیر و جایزه نقدی  به مبلغ ۱۵ میلیون ریال و نفر سوم لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۱۰ میلیون ریال اهداء خواهد شد. جوایز بخش اساتید نیز به یک نفر برگزیده در هر رشته شامل نستعلیق، شکسته، نسخ و ثلث  تندیس جشنواره ، لوح تقدیر و مبلغ ۴۵ میلیون ریال اهداء می گردد.
لازم به ذکر است آخرین مهلت ثبت نام و دریافت تصویر آثار تا تاریخ ۲۰ شهریور ماه ۹۹ می باشد. اختتامیه نیز ۳۰ مهرماه ۹۹ برگزار خواهد شد.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند فراخوان جشنواره را در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ملاحظه نمایند.