طی مراسمی، سایت یکپارچه خدمات آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با حضور رئیس دانشگاه و معاون آموزشی دانشگاه افتتاح شد.

فرشید عابدی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در مراسم افتتاح سایت یکپارچه خدمات آموزشی گفت: این سایت با تجمیع حوزه مدیریت آموزش و اداره آموزش دانشگاه و به ‌منظور تسهیل ارائه تمامی خدمات آموزشی به دانشجویان در حال تحصیل دانشگاه، راه‌اندازی شده است.

وی افزود: با انتقال معاونت آموزشی از ساختمان قدیم به ساختمان سازمان مرکزی سابق دانشگاه، فرصتی فراهم شد تا ضمن رفع مشکلات و محدودیت فیزیکی فضای سابق حوزه مدیریت آموزش و با تغییر کاربری فضای سالن بایگانی قبلی دانشگاه، محیطی مناسب و درخور دانشگاه برای ارائه خدمات آموزشی فراهم شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خاطرنشان کرد: این سایت در فضایی به وسعت ۱۵۰ مترمربع و با صرف هزینه چهل‌ و پنج میلیون تومان راه‌اندازی شده است و علی‌رغم تغییرات شدید قیمت‌ها با انتخاب پیمانکاران مناسب، صرفه‌جویی خردمندانه در تغییر کاربری و احداث آن به ‌عمل ‌آمده است.

عابدی با اشاره به مشکلات فضای فیزیکی حوزه مدیریت آموزشی قبلی دانشگاه، تصریح کرد: باتوجه به اینکه اولین مواجهه دانشجویان و خانواده‌های آنان خصوصاً دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه در زمان ثبت‌نام، با حوزه مدیریت آموزش صورت می‌‌گیرد، ایجاد فضای در شان دانشگاه و مراجعین، در نگرش مثبت دانشجویان و خانواده‌های آنان از دانشگاه بسیار مؤثر است لذا در طراحی این سایت کرامت ارباب‌رجوع، اساتید و دانشجویان مراجعه‌کننده به این حوزه، به نحو شایسته‌ای در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه برای توسعه این ۱۰ گیشه دیگر در آینده پیش بینی شده است، گفت: توسعه ساختار و فضای فیزیکی حوزه مدیریت آموزش دانشگاه با راه‌اندازی سایت یکپارچه خدمات آموزشی در راهرو شرقی طبقه همکف معاونت آموزشی، راه‌اندازی اداره دانش‌آموختگان دانشگاه  در راهروی غربی سالن، راه‌اندازی بایگانی ریلی آموزش و تفکیک بایگانی جاری و دانش‌آموختگان، در کنار توسعه سامانه‌های الکترونیک و تسهیل فرآیندهای حوزه مدیریت آموزشی دانشگاه در راستای بهبود کیفیت خدمات آموزشی به دانشجویان است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: در این سایت تمامی خدمات مربوط به ثبت‌نام دانشجویان تحصیلات تکمیلی، نقل و انتقالات، آزمون‌ها، شهریه، سامانه سما و دیگر خدمات آموزشی موردنیاز دانشجویان توسط کارشناسان اداره آموزش دانشگاه ارائه می‌شود.

عابدی با اشاره به فرآیند اجرایی این پروژه و قدردانی از زحمات مدیر سابق آموزش و مسئول امور اداری معاونت آموزش در تکمیل این سایت، یادآور شد: در احداث این سایت از نقوش و طرح‌های اسلیمی به ‌عنوان نماد فرهنگ غنی اسلامی استفاده ‌شده که زیبایی این فضا را دو چندان کرده است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله