معاون هماهنگ‌ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اعلام کرد: امکان حضور خانوادگی مردم در مناطق عملیاتی غرب با خودرو شخصی فراهم شده است.

سرهنگ پاسدار حمیدرضا برات زاده روز یکشنبه در نشست خبری افزود: هم‌استانی‌ها می‌توانند با حضور در مناطق عملیاتی غرب کشور هم یک سفر معنوی را تجربه کنند و هم از خدمات لازم برخوردار شوند.

وی گفت: امسال ۸۰۰ تا یک هزار نفر از مردم استان به مناطق عملیاتی غرب کشور در استان‌های کرمانشاه و کردستان اعزام خواهند شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: نام‌نویسی اردوی راهیان نور از ۲۰ تیرماه آغاز شد و تاکنون ۸۰۰ نفر برای حضور در مناطق عملیاتی غرب نام‌نویسی کرده‌اند.

وی گفت: سوم مرداد جاری نخستین کاروان راهیان نور در قالب هشت دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: تنگه مرصاد، یادمان تپه ‌الله‌اکبر، باشگاه افسران، یادمان بانه، یادمان عملیات پاوه و یادمان بوالحسن از جمله یادمان‌هایی است که زائران در آن حضور می‌یابند.

وی گفت: راویان بومی در این مناطق حضور دارند و ایثارگری ایثارگران، جانبازان و شهدا را روایت خواهند کرد.

سرهنگ برات‌زاده یادآور شد: پارسال ۷۰۰ زائر خراسان جنوبی طی ۴۰ روز به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند و امسال با گذشته ۲ هفته از ثبت‌نام ۸۰۰ نفر نام‌نویسی کرده‌اند که نشان از استقبال خوب مردم استان است.

وی اظهار داشت: اوج عزت نظام جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس به دست آمده که یکی از راه‌های حفظ این عزت برگزاری اردوهای راهیان نور است.

وی گفت: بخش اعظمی از رزمندگان و ایثارگران در مناطق غرب کشور به درجه رفیع شهادت نایل آمده‌اند که با حضور در راهیان نور جوانان و نوجوانان با رشادت‌های این شهدا آشنا می‌شوند.

سرهنگ برات‌زاده عنوان کرد: علاقه‌مندان به بازدید از یادمان غرب کشور می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های مقاومت و حوزه‌های بسیج در سطح استان نام‌نویسی کنند.

وی مدت سفر زائران به مناطق عملیاتی غرب کشور را هفت روز اعلام کرد و گفت: همچنین زائران در مدت سفر از مکان‌های زیارتی و سیاحتی طول مسیر بازدید می‌کنند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله