نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی  در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خراسان جنوبی  گفت: در این جلسه باید برنامه‌ریزی بهتری صورت می‌گرفت و ما امروز مشکلات زیادی در زندگی مردم داریم که می‌توانست در این شورا مورد بررسی قرار گیرد.

سلمان اسحاقی با اشاره به تصمیم برای کاهش ساعت اداری استان افزود: این کاهش ساعت مشکلاتی را برای روستاییان ایجاد می‌کند و باید کاهش ساعات ادارات به گونه‌ای باشد که مردم بهره‌مندی بیشتری داشته باشند.

وی اظهار داشت: متاسفانه در برخی امکان تفریحی و پارک‌های استان حتی در این شرایط جولان کرونا هنوز چراغ‌های برق‌ روشن است که شرکت برق درخصوص این موضوع تامل بیشتری داشته باشد.

نماینده مردم قاینات و زیرکوه درباره فروش اموال مازاد گفت: درخواست ما این است که بخشی از فروش این اموال در راستای اعتماد عمومی در شهرستان‌ها هزینه شود.

وی ادامه داد: بسته شدن ورودی شهرها به منظور مقابله با کرونا برای شهرهای گردشگری است و خواهش ما از استاندار این است با توجه به یکسری مشکلات درخصوص بسته شدن ورودی شهرهای استان، تامل بیشتری صورت گیرد.

وی گفت: ما نمایندگان استان بازوی قدرتمند دستگاه‌های اجرایی برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و توسعه خراسان جنوبی هستیم.