مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: رانندگان در وقوع حوادث جاده ای نقش عمده ای دارند و جاده قاین تا خضری با وجود یک طرفه بودن، تصادف زیادی به شکل واژگونی دار

مهدی جعفری روز شنبه در نشست کمیته هماهنگی دستگاه‌های مربوط برای کاهش نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی افزود: اجرای باند دوم یکی از دغدغه های اصلی راه و شهرسازی بوده و اجرای این طرح به طور جدی پیگیری می شود.
وی بیان کرد: در محورهایی که باند دوم اجرایی شده، تصادف رخ به رخ اتفاق نیفتاده است.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۶۶ کیلومتر باند دوم در استان به بهره برداری رسیده و ۷۵ کیلومتر باند دوم نیز آسفالت شده است که در حال نصب تابلو هستیم.
وی تصریح کرد: محور بیرجند – قاین ۱۰۰ کیلومتر مسیر دارد که ۴۵ کیلومتر آن زیر بار ترافیک است و از ۵۵ کیلومتر باقیمانده محور یادشده، ۲۰ کیلومتر آماده آسفالت است.
جعفری افزود: برای ایجاد آزادراه بیرجند – قاین پیگیری هایی انجام شده است و در گام نخست ۲ پیمانکار اعلام آمادگی کردند اما به دلیل پایین بودن پشتوانه مالی پذیرفته نشده اند.
در این نشست با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی عملکرد دستگاه های مختلف در زمینه ایمنی راه و فرهنگ ترافیک ارایه و راهکارهای پیشنهادی بررسی شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله