دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری و آشنایی با  استانداردهای ۱۰۰۰۲ ISO و ۱۰۰۰۴ ISO  با حضور اعضای کمیته راهبری، طرح تکریم، سلامت اداری، و روسای ادارات گاز شهرستان های استان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز خراسان جنوبی این دوره با توجه به اهمیت استاندارد ۱۰۰۰۲ ISO که شامل اصول شفاف سازی و رسیدگی به شکایات مشتری از مرحله تنظیم شکایت تا مرحله پاسخگویی است و هدف نهایی آن رسیدگی به شکایات در سریع ترین زمان ممکن است و همچنین ۱۰۰۰۴ISO که ناظر بر رعایت استاندارد “مدیریت کیفیت-پایش و اندازه گیری رضایت مشتری” می باشد به درخواست واحد روابط عمومی شرکت گاز استان برگزار گردید .

 سید محمود هاشمی مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی، رضایت مردم از خدمات دستگاههای دولتی را یکی از شاخصهای اصلی سنجش کار آمدی و رشد عنوان کرد و افزود: شاخص هایی از قبیل سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان، چگونگی رفتار و برخورد با خدمت گیرندگان و اطلاع رسانی مناسب، عواملی هستند که در رضایتمندی مراجعین دستگاههای دولتی تاثیر می گذارد.

وی همچنین جلب رضایت مشتری را از اهداف مهم و حیاتی سازمان ها ، عنوان و ابراز امیدواری کرد برگزاری دوره های آموزشی گامی مؤثر در راستای رسیدن به اهداف مهم حقوق شهروندی در نظام اداری باشد.

هاشمی تاکید کرد: استفاده از انتقادها و پیشنهادهای سازنده مردم را باید به عنوان یک فرصت کلیدی در نظر گرفت و تهیه و توزیع برگه های نظر سنجی، جمع آوری و استخراج نتایج و ارسال گزارشان به مدیران ارشد سازمان از مهم ترین اقداماتی است که یک سازمان را در رسیدن به اهداف خود در چارچوب این استاندارد یاری می رساند.

شایان ذکر است این دوره با هدف ارائه راهکارهای نوین برای جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان و خدمات گیرندگان، بررسی مسائل و مشکلات و همچنین تلاش برای رفع آنها به مدت دو روز در محل سالن آموزش شرکت گاز خراسان جنوبی برگزار شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله