#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به بازگشایی دانشگاه‌ها از مهر ماه دانشگاه‌های استان در ارایه خدمات به دانشجویان همپوشانی مناسبی داشته باشند.

سید محمدرضا طالبی روز دوشنبه در کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان خراسان جنوبی افزود: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید ارایه خدمات مناسب با کمترین مشکل و دغدغه برای جامعه هدف در دستور کار دانشگاه‌های استان قرار گیرد.

وی گفت: معاندان و دشمنان نظام همواره در فضای مجازی قصد دارند با ایجاد عملیات روانی و نادیده گرفتن واقعیت‌ها، بزرگنمایی یا سیاه‌نمایی کنند که این مسائل باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: مراقبت از قشر جوان به‌ویژه دانشجویان متعهد، مومن و انقلابی وظیفه همه مسوولان به‌خصوص روسای دانشگاه‌ها است که با فراهم ساختن امکانات مورد نیاز و ارایه خدمات مناسب بتوانند جامعه هدف را حفظ کنند.

وی بر لزوم پرهیز از بخشی‌نگری در دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: هر دانشجو برای مسوولان در دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها باید مانند فرزندان آنها باشد تا بهترین خدمات به دانشجویان ارایه شود.

طالبی، تامین خوابگاه‌های دانشجویی را با اهمیت خواند و اظهار داشت: روسای دانشگاه‌ها با همپوشانی در ارایه خدمت به این دانشجویان از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

موضوع اسکان دانشجویان در سال تحصیلی جدید از مهمترین دستور کارهای کمیسیون دانشجویی استان بود که مقرر شد با توجه به کمبود فضای خوابگاهی برخی دانشگاه‌ها تصمیماتی درخصوص خوابگاهی‌های دانشجویی به‌ویژه برای دختران دانشجو در سال تحصیلی جدید اتخاذ شود.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور