🔹معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: دشمن در جنگ نرم و ترکیبی و هر مقطع و مناسبتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی از طریق امپراطوری رسانه‌ای، فضای مجازی و عوامل خودفروخته داخلی برنامه دارد.
محمدرضا طالبی در شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اهمیت وحدت ملی و انسجام اجتماعی اظهار کرد: وجه مشترک تمام سخنرانی‌ های رهبر معظم انقلاب پیرامون موضوع دشمن‌ شناسی و تشریح نقش آنان در برنامه‌های مختلف است.
🔹وی تصریح کرد: چنانچه نقش دشمن با استفاده از ظرفیت‌های هنری، نمایشگاهی و اردویی به درستی در تمام برنامه‌ها برای جامعه تبیین کنیم، خودش محور بسیار مهمی در موضوع اتحاد ملی و انسجام اجتماعی خواهد بود.
🔹معاون استاندار به سخنان رهبر معظم انقلاب در بحث انتخابات، سبک زندگی و نقش دشمن و … اشاره کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری در بحث کشف‌حجاب فرمودند بسیاری از کسانی که کشف حجاب می‌کنند از پشت پرده تحریک به این کار یعنی دستگاه‌های جاسوسی دشمن، مطلع نیستند، اگر بدانند پشت کشف حجاب و مبارزه با حجاب چه کسانی و دستگاه‌هایی هستند، این کار را نمی‌کنند چون خیلی از آنها اهل دین و تضرع و ماه رمضان و دعا هستند.
🔹طالبی بر لزوم تبیین تلاش‌ها و توفیقات حاکمیت و نظام اسلامی در سطح داخلی و بین‌المللی برای تقویت اتحاد ملی و انسجام اجتماعی تأکید کرد و گفت: مردم از بسیاری از دستاوردها و توفیقات دولت و نظام اطلاع ندارند که باید اینها را به نحوی به آنان منتقل کنیم که با توجه به سیاه‌نمایی و تبلیغات سوء دشمن، این دستاوردها و توفیقات را باور کنند.
🔹وی با اشاره به اتحاد و انسجام ملی در حوزه مذاهب، بیان کرد: با توجه به اینکه در هفته وحدت قرار داریم از همه کسانی که مسئولیتی در این زمینه دارند درخواست می‌شود سخنرانی رهبر معظم انقلاب در اجتماع بزرگ مردم کردستان در ۲۲ اردیبهشت سال ۱۳۸۸ را مطالعه کنند چون در این خصوص مطالب بسیار ارزشمندی را بیان فرموده اند که باید فصل الخطاب خود قرار دهیم و در این راستا حرکت کنیم.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور