نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تقدیر از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در عرصه صیانت و امنیت کشور گفت: همه کسانی که مسئولیت پذیرفته‌اند در چارچوب ماموریت و مسئولیت خود در جهت خدمت، صیانت و امنیت جامعه تلاش می‌کنند.

 حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز یکشنبه در دیدار مدیرکل اطلاعات استان و جمعی از سربازان گمنام امام زمان (عج) ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت امام زمان (عج)، ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی و سال نو با اشاره به اینکه گاهی مدیریت جامعه در رده‌های مختلف به صورت کامل یا ناقص صورت می‌گیرد افزود: اما در سطح بالاتر یعنی در سطحی که میان بقا و فنای ما رقم می‌خورد، دیگر امورات به دست طبقه انسانی نیست، آن یدالله است و وجود مقدس حضرت صاحب الزمان (عج) از آن حفاظت می‌کند.

وی تصریح کرد: همه ما موظفیم کار و مسئولیت خود را به بهترین شکل انجام دهیم اما یک حد و مرزهایی دارد همان گونه که امام خمینی (قدس سره) فرمودند “این انقلاب یک معجزه است”، می‌بینید در کشوری که غربی‌ها بر آن سلطه دارند اصلا دموکراسی در آنجا برپا نمی‌شود و مردم آن کشور اجازه ندارند حتی یک رأی بدهند.

امام جمعه بیرجند گفت: اما در ایران؛ امام خمینی (ره) با وجود اینکه در فرانسه در دست آنها بود اما نتواستند جلوی ایشان را بگیرند، این موارد دست صاحب اصلی این کشور که مهدی صاحب الزمان (عج) است که امیدواریم با ظهورش جامعه بشری از دست این غول‌های بیابانی که جهان از آنها خسته شده است، نجات پیدا کند.

نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) روز سربازان گمنام امام زمان نامگذاری شده است و هفته‌ای با همین عنوان گرامی داشته می‌شود.