#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

در شورای اندیشه ورز حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی استان مصوب شد: برگزاری مراسم نکوداشت پروفسور معتمدنژاد، آذرماه سال جاری

?بر اساس مصوبه سومین نشست شورای اندیشه ورز حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی استان، مراسم نکوداشت پروفسور معتمدنژاد، همزمان با سالروز درگذشت این استاد فرهیخته در آذرماه سال جاری برگزار می شود.

?امروز در این نشست هم افزایی بسیار خوبی در راستای برگزاری نکوهداشت پروفسور معتمدنژاد، پدر علم ارتباطات ایران و از پدران علوم استان می باشد، شکل گرفت، تاکنون درخصوص معرفی این بزرگوار، اقدام قابل توجهی صورت نگرفته است.

کم توجهی به جایگاه مفاخر و مشاهیر سبب می شود، قشر جوان از وجود این عزیزان و نقشی که در زنده نگهداشتن نام استان داشته اند، غفلت نمایند.

از زمانی که پروفسور معتمدنژاد در قید حیات بوده اند، تاکنون دو یا سه مورد همایش علمی و مراسم بزرگداشت برای ایشان برگزار شده که در سطح علمی بوده و عمومیت نداشته است.

هدف شورای اندیشه ورز حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی از ورود به این موضوع و قرار دادن آن در اولویت برنامه ها، یادآوری جایگاه پروفسور معتمدنژاد در پایه گذاری علم روابط عمومی است.

در این مراسم نکوداشت، برای معرفی پروفسور معتمدنژاد در بین اقشار و گروه های مختلف، به ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه که در آستانه انتخاب رشته تحصیلی و برنامه ریزی برای آینده کاری خود می باشند، برنامه های خاص و ویژه ای خواهیم داشت.
?تهیه مستندی از زندگی پربار پروفسور معتمدنژاد با استفاده از ظرفیت خانواده، اساتید و شاگردان گرانقدر ایشان، از جمله اقداماتی است که می توان برای معرفی هر چه بهتر این استاد فرهیخته انجام داد.۱۴۰۱/۱/۳۰

?شایان ذکر است: پروفسور کاظم معتمدنژاد(پدر علم ارتباطات ایران) متولد سال ۱۳۱۳ شهر مود از توابع شهرستان سربیشه است که در سال ۱۳۳۶ موفق به اخذ درجه لیسانس شد و و در سال ۱۳۳۹ مدرک دکترای رشته حقوق قضائی خود را از دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دریافت نمود