🔹رئیس هیأت استانی بررسی تبلیغات انتخابات خراسان جنوبی گفت: زیرساخت های تبلیغاتی و مناظرات صدا و سیما در مشارکت مردم در انتخابات مؤثر بود.
؛ عباس ملکی با بیان این مطلب در نهمین جلسه هیأت استانی بررسی تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که با حضور اعضای جلسه و فرمانداران شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان برگزار شد، خاطرنشان کرد: استان خراسان جنوبی در انتخابات اسفندماه رتبه دوم مشارکت مردم در کشور را کسب کرد که قطعاً یکی از عوامل تأثیرگذار دراین اتفاق، اقدامات حوزه تبلیغات و به ویژه مناظرات صدا و سیما بود که جای تشکر دارد.
🔹وی متذکر شد: ضرورت دارد با هم افزایی و تلاش همه دست‌اندرکاران، اقدامات مرحله اول برگزاری انتخابات با قوت و انسجام بیشتر در مرحله دوم نیز ادامه یابد.
🔹دبیر ستاد انتخابات استان نیز در این جلسه گفت: مطابق روزشمار انتخابات، دو هفته قبل از آغاز تبلیغات می‌بایست فهرست امکانات و نحوه استفاده از آن ها به کاندیداها اعلام شود.
🔹سلیمی با بیان اینکه در مرحله اول برگزاری انتخابات، بیشترین استقبال نامزدها از مناظرات صدا و سیما و امکانات رایگان شهرداری‌ها بود، اظهار داشت: بخش اندکی از نامزدها از بیلبوردهای اجاره‌ای استفاده کردند لذا پیش‌بینی می شود این روند در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، خوسف و درمیان نیز ادامه یابد.
🔹شایان ذکر است؛ در این جلسه نحوه استفاده نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امکانات دولتی در تبلیغات انتخابات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور