محمد حسینی در جلسه شورای فرهنگی استانداری گفت : قطعا در صورتی که اقدامات به صورت متمرکز و با مدیریت واحد به انجام برسد بهتر و بیشتر به نتیجه مورد نظر دست خواهیم یافت.
وی بیان کرد: استانداری به لحاظ جایگاه و رسالتی که دارد باید در ابعاد کمی و کیفی نقش الگو را برای سایر سازمان ها در همه زمینه ها از جمله در بحث اقامه نماز ایفا نماید.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی، وحدت رویه در امور را مورد تاکید قرار داد و گفت: هم پوشانی و هم افزایی در تمامی زمینه ها از جمله امور مربوط به اقامه نماز باید بگونه ای باشد تا بتوان این اقدامات را در سطح برون سازمانی نیز به مرحله اجرا گذاشت.
وی به اثرگذاری اقدامات در حوزه اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم اقداماتی که صورت می گیرد دارای بازخورد لازم بوده و اثرگذاری لازم را نیز داشته باشد.
بنابراین گزارش بررسی دستورالعمل اجرایی ۱۷ گانه وزارت کشور در خصوص شورای اقامه نماز استان و نیز اجرای برنامه های مرتبط با توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در استانداری خراسان جنوبی از جمله دستورکارهایی این جلسه بود که مورد بحث و بررسی اعضا قرار 

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله